کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برجام واردات به ایران را آسان کرد؛ نه صادرات را


کد خبر : ۳۴۷۴۷چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۳۸۱۵۰۱ بازدید

مدیر عامل شرکت تجاری گانوور گفت، فروش کالا به ایران آسان است و گانوور این کار را به یورو انجام می دهد. اما خرید کالا از این کشور ...
برجام واردات به ایران را آسان کرد؛ نه صادرات رابرجام واردات به ایران را آسان کرد؛ نه صادرات را

مدیر عامل شرکت تجاری گانوور گفت، فروش کالا به ایران آسان است و گانوور این کار را به یورو انجام می دهد. اما خرید کالا از این کشور دشوار است. وی گفت، هیچ گونه چشم اندازی برای بهبود وضعیت بازار ایران در کوتاه مدت مشاهده نمی شود.

به گزارش رویترز، مدیران ارشد بزرگترین شرکت های بازرگانی جهان این هفته در نشست جهانی کالایی اف تی در لوزان سوئیس به بررسی روندهای تجاری جهانی پرداختند.

یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست موضوع گشایش بازار ایران به روی شرکت های خارجی پس از برجام و موانع ناشی از تحریم های همچنان پابرجای دولت آمریکا بود.

توربجان تورنکویست، مدیرعامل شرکت بازرگانی گانوور با اشاره به محدودیت های ناشی از عدم امکان تجارت دلاری با ایران اظهار داشت: «شرکت ما معاملاتی را با ایران انجام داده است.... مقررات بسیار پیچیده و... سفت و سختی در مورد آنچه شما می توانید (در بازار ایران) انجام دهید وجود دارد. شما باید بدون هرگونه ارتباط دلاری با ایران کار کنید.»

وی افزود، فروش کالا به ایران آسان است و گانوور این کار را به یورو انجام می دهد. اما خرید کالا از این کشور دشوار است. وی گفت، هیچ گونه چشم اندازی برای بهبود وضعیت بازار ایران در کوتاه مدت مشاهده نمی شود.

بعد از برجام و لغو تحریم ها شرکت هایی همچون گانوور و ویتول در زمینه صادرات بنزین به ایران فعال شده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها