کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه را می‌خرد


کد خبر : ۳۴۷۴۰چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲:۴۸۳۱۲۴ بازدید

آخرین مرحله‌ی خرید فروشگاه آنلاین سوق از سوی پایگاه اینترنتی آمازون آغاز شد. این پایگاه فروش اینترنتی بازار خاورمیانه و آفریقای شمالی ...

آخرین مرحله‌ی خرید فروشگاه آنلاین "سوق" از سوی پایگاه اینترنتی آمازون آغاز شد. این پایگاه فروش اینترنتی بازار خاورمیانه و آفریقای شمالی را پوشش می‌دهد. قرار است مذاکرات تا آخر سال جاری میلادی به پایان برسد.

بنا به گزارش "فایننشیال تایمز" آمازون مبلغی بالغ بر ۶۵۰ تا ۷۵۰ میلیون دلار برای خرید "سوق" (Souq.com) سرمایه‌گذاری کرده است. این خبر هنوز از سوی مدیران پایگاه‌های فروش یادشده تایید نشده است.

گفته می‌شود که "عمار مالز"، صاحب بزرگ‌ترین مرکز خرید دوبی، مبلغی نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار برای خرید پایگاه "سوق" پیشنهاد داده بود.

بنا به گزارش گردانندگان "سوق" که در سال ۲۰۰۵ میلادی به راه افتاد، بیش از ۴۵ میلیون نفر از این فروشگاه اینترنتی خرید می‌کنند. کاربران کشورهای مصر، عربستان سعودی و امارات متحده‌ی عربی و حوزه شمال آفریقا از جمله مشتریان این پایگاه هستند.

نماینده‌ی پایگاه آمریکایی نامبرده روز سه‌شنبه (۲۸ مارس) در رابطه با انگیزه‌ی انعقاد این معامله‌ی بزرگ گفت که بازارهای فروش "سوق" و آمازون بر ساختارهای مشابه استوار شده است. این دو فروشکاه اینترنتی قصد دارند که با تبادل تجربه و بکارگیری فناوری مدرن‌تر، دامنه‌ی خدمات خود را گسترش دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها