کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلای جهانی امروز سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه 96


کد خبر : ۳۴۷۲۹سه شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۲۵۱۱۵۱ بازدید

در حالی که سرمایه گذاران منتظرند تا ببینند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می تواند کاهش مالیات ها و افزایش هزینه ها در بخش زیرساختی ...

در حالی که سرمایه گذاران منتظرند تا ببینند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می تواند کاهش مالیات ها و افزایش هزینه ها در بخش زیرساختی را که در دوران رقابت های انتخاباتی وعده داده بود به قانون تبدیل کند یا نه، قیمت طلا امروز ثابت بود.

در حالی که سرمایه گذاران منتظرند تا ببینند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می تواند کاهش مالیات ها و افزایش هزینه ها در بخش زیرساختی را که در دوران رقابت های انتخاباتی وعده داده بود به قانون تبدیل کند یا نه، و در شرایطی که ارزش دلار نسبت به پایین ترین رقم چند ماه اخیر که دیروز به ثبت رسید اندکی بالاتر آمده، قیمت طلا امروز ثابت بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز در رقم 1253 دلار و 66 سنت نسبت به رقم پایانی جلسه قبلی ثابت ماند. قیمت فلز زرد در اوایل جلسه امروز تا رقم 1261 دلار و 3 سنت بالا رفت که بالاترین رقم در طی یک ماه اخیر محسوب می شد.

قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.2 درصد کاهش به 1253 دلار و 7 سنت رسید.

دانیل هاینس، تحلیلگر بانک ای ان زد در این باره گفت: «بازارها دارند آرام تر می شوند، زیرا نگرانی ها در مورد تبعات شکست ترامپ در به تصویب رساندن طرح اصلاحات بیمه درمانی اش تا حدودی فروکش کرده است.»

وی افزود: «ما احتمالا فعلا شاهد نوسانات کمی در قیمت طلا خواهیم بود تا زمانی که سرنوشت دیگر سیاست های اقتصادی ترامپ و به ویژه برنامه کاهش مالیات ها روشن تر شود.»

شاخص دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی، امروز با 0.1 درصد افزایش به 99.215 رسید. پس از آنکه شاخص ها در بازار وال استریت ثابت بود، و ارزش دلار اندکی بهبود یافت، امروز سهام ها در بازارهای آسیایی نیز رشد کردند.

قیمت طلا پیش از این به دلیل موضع محتاطانه فدرال رزرو آمریکا در خصوص روند افزایش نرخ بهره در سال جاری میلادی، شاهد افزایش بوده است.

قیمت طلا به شدت نسبت به هرگونه افزایش نرخ بهره در آمریکا حساس است زیرا چنین افزایشی موجب بالا رفتن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا می شود و ارزش دلار را نیز بالا می برد که هر دوی اینها به ضرر قیمت طلاست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها