کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشخصات احتمالی Galaxy S8 و +Galaxy S8 سامسونگ


کد خبر : ۳۴۷۲۸سه شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۵۷۷۶۴۰ بازدید

فردا چهارشنبه 9 فروردین ماه 96 زمان رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ است. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی S8، گزارش‌ها پیرامون این دیوایس به اوج می‌رسد.
مشخصات احتمالی Galaxy S8 و +Galaxy S8 سامسونگمشخصات احتمالی Galaxy S8 و +Galaxy S8 سامسونگ

آخرین شایعات در مورد مشخصات گوشی‌های Galaxy S8 و +Galaxy S8 سامسونگ، از کشور آلمان منتشر شده است. با توجه به اینکه این دو دیوایس روز 29 مارس رونمایی می‌شوند، جای تعجب نیست که درز اطلاعات مربوط به آن‌ها به‌صورت نمایی افزایش می‌یابد. تصاویر زیادی از این دو گوشی فاش شده است که چند عکس زنده از +Galaxy S8 ازجمله آن‌هاست و حالا نوبت به آخرین شایعات پیرامون مشخصات آن‌ها رسیده است.

اولین نکته که باید به آن اشاره کرد این است که هیچ غافلگیری در کار نیست. مشخصات ذکرشده در این شایعه، همان ویژگی‌هایی است که یک ماه (یا بیشتر) در مورد آن‌ها بحث شده است پس انتظار شوکه شدن و حیرت کردن نداشته باشید. طبق این شایعه، سامسونگ گلکسی اس 8 صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 2960 در 1440 و نسبت تصویر 18.5:9 دارد. نسخه‌ای از گوشی که در آمریکا عرضه می‌شود به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز است و نسخه کشورهای اروپایی، چیپ اگزینوس 8895 دارد (هر دو تراشه، پردازنده هشت هسته‌ای دارند). این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد. کاربرانی که به فضای بیشتری نیاز دارند، می‌توانند کارت حافظه microSD تا ظرفیت 256 گیگابایت تهیه کنند.

دوربین 12 مگاپیکسلی پشت اس 8، دهانه دیافراگم f/1.7 دارد و اندازه هر پیکسل آن، 1.4 میکرومتر است. با استفاده از این ترکیب، گوشی در شرایط کم‌نور عکس‌های باکیفیت ثبت کنید. دوربین گوشی به PDAF، فوکوس خودکار لیزری و قابلیت فیلم‌برداری 4K مجهز است. دوربین جلو گوشی، 8 مگاپیکسلی است. این دیوایس توسط باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و اندروید 7.0 از ابتدا روی آن نصب شده است.

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس نیز مشخصاتی مشابه اس 8 دارد جز اینکه صفحه‌نمایش آن 6.2 اینچی است و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

هر دو مدل گواهینامه IP68 دارند که باعث می‌شود در عمق 1.5 متری آب تا 30 دقیقه آسیب نبینند. این دو دیوایس اسکنر اثرانگشت دارند که در پشت دستگاه، کنار دوربین قرار گرفته است. قرار دادن اسکنر اثرانگشت در کنار دوربین بحث‌برانگیز بوده است چراکه تلاش انگشت برای قرار گرفتن روی این سنسور، ممکن است تصادفا لنز دوربین را کثیف کند. S8 و مدل پلاس، هر دو اسکنر عنبیه چشم دارند و از NFC پشتیبانی می‌کنند. کهکشانی‌های جدید سامسونگ جک هدفون 3.5 میلی‌متری دارند و به پورت USB نوع C مجهزند. این دو دیوایس، در رنگ‌های مشکی، خاکستری ارکیده، نقره‌ای، طلایی و آبی در دسترس خواهند بود.

انتظار می‌رود در بازارهای اصلی نظیر ایالات متحده، سامسونگ Samsung Guard S8 را معرفی کند. Samsung Guard S8 احتمالا خدمات گارانتی گسترده‌ای است که صاحبان دستگاه‌ها با ثبت‌نام در آن، از سرویس تعمیر دیوایس در دو ساعت برخوردار خواهند بود. خریداران Galaxy S8/S8+ بر استفاده از این خدمات، احتمالا باید مبلغی اضافه بپردازند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها