کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

2 کشته در نخستین حادثه نفتی سال 96


کد خبر : ۳۴۷۲۳دوشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۴۵۳۴۹۸ بازدید

در نخستین هفته فروردین ماه، نخستین حادثه صنعت نفت در سال جدید با دو کشته به ثبت رسید و این سوال به ذهن متبادر می شود که آیا ضعف ...
2 کشته در نخستین حادثه نفتی سال 962 کشته در نخستین حادثه نفتی سال 96

در نخستین هفته فروردین ماه، نخستین حادثه صنعت نفت در سال جدید با دو کشته به ثبت رسید و این سوال به ذهن متبادر می شود که آیا ضعف HSE وزارت نفت در سال 96 نیز ادامه خواهد داشت؟

 روز گذشته در ایستگاه تقلیل فشار گاز در 10 کیلومتری پلیس راه جاده همدان - تهران، انفجاری رخ داد که منجر به صدمه دیدن 3 تن از کارکنان این ایستگاه شد که در ساعات اولیه حادثه دو نفر از این افراد، به علت شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

در میانه روز گذشته در حالی که کارکنان ایستگاه CGS شهر کوریجان از توابع شهرستان کبودرآهنگ در حال سرویس دوره ای ایستگاه بودند، با انفجار و آتش سوزی عظیم ایستگاه مواجه شدند که این حادثه علاوه بر خسارات مالی، خسارات و تلفات جانی نیز در پی داشت.

«محمدمهدی مهدوی» مدیرعامل شرکت گاز همدان در تشریح جزئیات این حادثه گفت:‌ درحالی که کارگران مشغول کار عملیاتی و سرویس ایستگاه تقلیل فشار گاز در جاده همدان - تهران بودند به علت انفجار در این ایستگاه 2 تن از کارگران در آتش سوختند.

وی افزود: این 2 کارگر در حین عملیات تعمیراتی در ایستگاه بودند که بخشی از ایستگاه دچار آسیب و نشتی می‌شود و به سبب انفجاری که در آن ناحیه ایجاد می‌شود دچار سوختگی شده و در دم فوت می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها