کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سومین ایرباس تحویلی ایران نیز مرجوعی کلمبیا است؟


کد خبر : ۳۴۷۱۱یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸:۱۹۱۵۸۸۶ بازدید

دومین هواپیمای پهن‌پیکر ایران(سومین ایرباس تحویلی) که روز گذشته در مهرآباد به زمین نشست، عمر بدنه 3 سال دارد که در ابتدا در سال ...

دومین هواپیمای پهن‌پیکر ایران(سومین ایرباس تحویلی) که روز گذشته در مهرآباد به زمین نشست، عمر بدنه 3 سال دارد که در ابتدا در سال 2014 به شرکت اویانکا، شرکت هواپیمایی ملی کلمبیا تحویل داده شده بود اما در این خطوط هوایی به کار گرفته نشد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارس، روز گذشته سومین هواپیمای ایرباس و دومین هواپیمای پهن‌پیکر از این برند در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

پایگاه فلایت گلوبال در این رابطه نوشت، شرکت ایران‌ایر دومین هواپیما از مدل A330-200 را دو هفته پس از دریافت نخستین فروند از این مدل تحویل گرفت.

عمر بدنه این هواپیما با شماره ثبت EP-IJB، همانند A330  پیشین ارسالی به ایران، 3 سال است که در ابتدا در سال 2014 برای شرکت اویانکا، شرکت هواپیمایی ملی کلمبیا به شرکت اویانکا، شرکت هواپیمایی ملی کلمبیا تحویل داده شده بود اما در این خطوط هوایی به کار گرفته نشد.

این دو هواپیمای A330 ، بخشی از 36 سفارش ایران به ایرباس برای این مدل در سال گذشته در قالب قرارداد خرید 100 فروند هواپیما است.

ایران‌ایر اوایل امسال، یک فروند A321 نیز تحویل خواهد گرفت و همچنین در نظر دارد تا 80 هواپیما از بوئینگ و حداقل 20 هواپیما از ای‌تی‌آر دریافت کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها