کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت میوه با فروکش کردن تب خرید کاهش یافت


کد خبر : ۳۴۷۱۰یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶:۲۱۲۵۸۳ بازدید

اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار گفت: بعد از التهاب قیمت میوه در روز‌های پایانی سال گذشته و ابتدایی سال جاری با حاکم شدن رکود ...

اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار گفت: بعد از التهاب قیمت میوه در روز‌های پایانی سال گذشته و ابتدایی سال جاری با حاکم شدن رکود بر بازار قیمت ها کاهش یافت.

حسن صابری درباره وضعیت بازار میوه در تعطیلات نورزی اظهار کرد: بعد از افزایش قیمتی که در هفته گذشته و روزهای پایانی سال شاهد بودیم اکنون دوباره قیمت انواع میوه کاهش یافته است.

وی افزود: دولت به طور مرتب اقدام به توزیع پرتقال و سیب به قیمت مصوب به ترتیب 3900 تومان و 3500 تومان کرده که این امر در جلوگیری از افزایش لجام گسیخته میوه  تاثیر گذار بوده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ادامه داد: 200 مغازه و میادین میوه و تره شهرداری تهران اقدام به توزیع میوه به نرخ مصوب کردند که این امر کماکان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: برخلاف افزایش قیمت میوه در یک هفته ابتدایی گذشته  اکنون قیمت ها کاهش یافته است به طوری که موز که تا 7 هزار تومان بالا رفته بود اکنون کمتر از 5 هزار تومان قیمت دارد.

صابری اضهار داشت: برخلاف رویه هر ساله در هفته جاری با رکود مشخصی در میادین مرکزی میوه و تره‌بار مواجه هستیم که  این امر باعث کاهش ورود بار جدید به میادین میوه و تره بار و دپوی محصولات قبلی شده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت نارنگی  گفت: از افزایش اولیه قیمت این محصول کاسته شده است و اکنون هر کیلوگرم از این محصول 3 تا 10 هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره بار به فروش می رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها