کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران در نیمه کانال 77 هزار واحدی


کد خبر : ۳۴۷۰۵یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳:۳۸۴۰۵ بازدید

در دومین روز کاری سال 1396 بورس تهران شاهد معاملاتی کم حجم بود خودرویی هایی که دیروز یکدست رشد در قمیت پایانی را تجربه کردند.

در دومین روز کاری سال 1396 بورس تهران شاهد معاملاتی کم حجم بود خودرویی هایی که دیروز یکدست رشد در قمیت پایانی را تجربه کردند. امروز شاهد شرایطی متفاوتی بودند، دماسنج بازار سرمایه نیز امروز پس از فرار و فرودهایی در نیمه کانال ۷۷ هزار واحدی ایستاد.

بورس تهران در دومین روز کاری‌اش در سال ۱۳۹۶ شاهد دادوستدهای کم رمقی بود، هرچند ارزش و حجم معاملات نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است اما این مقدار حجم معاملات همچنان نمی تواند گویای بازاری پر رونق باشد البته روزهای نیمه تعطیل نوروز می‌تواند در رکود روزهای اولیه سال تاثیر گذار باشد.

ارزش معاملات بورس تهران که در روز گذشته به رقم ۸۸ میلیارد و ۳۶۱ میلیون تومان می‌رسید امروز مقداری افزایش یافت و به عدد ۱۴۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید همچنین تعداد اوراق بهادار معامله شده که دیروز بالغ بر ۳۲۶ میلیون بود امروز تا عدد ۴۱۴ میلیون و ۳۰۱ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله بالا رفت.

در حالی که در اولین روز کاری بورس تهران در سال ۱۳۹۶ شاخص کل بازده نقدی و قیمتی توانسته بود از ابتدای باز شدن معاملات روندی صعودی را پیش گیرد و حدود ۲۵۵ واحد صعود کند امروز دماسنج بازار سرمایه در یک ساعت ابتدایی داد و ستد ها به رقم ۷۷ هزار و ۵۴۱ واحدی رسید اما در ادامه با فراز و فرودهای همراه شود و در نهایت نسبت به روز گذشته تنها ۱۷ واحد رشد کرد و در نیمه‌های کانال ۷۷ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص بازار اول نیز امروز ۶۱ واحد افت کرد و به رقم ۵۴ هزار و ۵۱۴ واحدی رسید همچنین شاخص آزاد شناور تنها رشد ۸ واحدی را تجربه کرد و تا عدد ۸۵ هزار و ۱۰۳ واحدی بالا آمد.

خودروی هایی که روز گذشته توانسته بودند یکدست رشد کنند نیمی از نمادهای این گروه امروز روند کاهشی در قیمت پایانی را تجربه کردند همچنین نماد سایپا از جمله نمادهای بود که تاثیر ۱۳ واحدی درکاهش شاخص را داشت.

در گروه فلزات اساسی نیز تعداد زیادی از نمادها روند کاهشی را از سر گرفتند از جمله آنها می‌توان به نماد مس شهید باهنر و ملی سرب و روی ایران اشاره کرد که بیش از سه درصد کاهش در قیمت پایانی را تجربه کردند.

امروز  سیمانی ها نیز شاهد رشد چندانی نبودند هر چند نماد سیمان لار سبزوار توانست نزدیک به ۵ درصد رشد داشته باشد نماد سیمان سپاهان نیز در این گروه شاهد  رشد حدود ۲ درصدی بود باقی نمادها در این دسته اکثرا شاهد شرایط کاهشی بوده اند یا رشد اندکی را تجربه کردند.

همچنین آیفکس امروز ۲.۵  واحد رشد کرد و به حدود ۸۸۳ واحدی رسید ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۱۲۹ میلیارد و ۵۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۸۶ میلیون و ۷۶۸ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله  طی ۱۷ هزار و ۴۸۶ نوبت دادوستد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها