کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادامه توزیع کالای اساسی مورد نیاز مردم تا پایان فروردین 96


کد خبر : ۳۴۶۸۶جمعه، ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۳۴۱۳۹۱ بازدید

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تا پایان فروردین ماه بر اساس قیمت های مصوب ادامه دارد.

 علی قنبری در گفتگو با ستاد خبری وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تا پایان فروردین ماه بر اساس قیمت های مصوب ادامه دارد، افزود:توزیع کالاهای اساسی مانند برنج ،شکر ،روغن و آرد خبازی در فروشگاه های زنجیره ای با قیمت مصوب همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: با توجه به ایام تعطیلات نوروزی در استان هایی مانند خراسان رضوی ،مازندران ،فارس که با تعداد زیاد مسافر و گردشگر مواجه بودند سهمیه فوق العاده آرد مورد نیاز خبازی ها اختصاص یافت. 

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در ادامه گفت :مدیران استانی شرکت نیز با تشکیل ستادهایی بر رصد و پایش توزیع کالاهای اساسی نظارت داشتند تا تنظیم بازار در این ایام استمرار داشته باشد.

قنبری در پایان اظهار داشت :تلاش برای همه دست اندرکاران توزیع کالاهای اساسی در چارچوب وظیفه مندی این شرکت برای تامین کالاهای اساسی مردم صور می گیرد تا بازار از حیث تنظیم و تعادل ثبات داشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها