کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کشف یک تن حشیش در غرب تهران


کد خبر : ۳۴۶۷۱چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰:۰۲۹۳۵ بازدید

فرمانده انتظامی استان تهران از عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و کشف یک تن و ۲۳۶ کیلوگرم حشیش و هروئین در اسلامشهر خبر داد.

فرمانده انتظامی استان تهران از عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و کشف یک تن و ۲۳۶ کیلوگرم حشیش و هروئین در اسلامشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و تهران بزرگ، سرنخی از فعالیت یکی از قاچاقچیان شاخص مواد مخدر به نام " بهرام" که در تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران فعالیت داشت به دست آمد، با پیگیری‌ها و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس، مشخص شد این قاچاقچی مواد مخدر به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به منزلی در  شهرک واوان اسلامشهر منتقل کرده است تا در فرصت مناسب، مواد مخدر را توزیع کند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسایی محل نگهداری مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهرستان اسلامشهر در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در قالب سه تیم عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی، با ورود به منزلی در اسلامشهر موفق به دستگیری سه قاچاقچی شدند.

سردار خانچرلی با اشاره به عملیات ویژه پلیس در روز اول سال جدید گفت: در بازرسی از منزل قاچاقچیان، مقدار  یک تن و ۱۶۰ کیلوگرم حشیش و ۷۶ کیلو و ۴۰۰ گرم  هروئین کشف شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران انتظامی در دو عملیات دیگر موفق به دستگیری سر دسته این باند قاچاق مواد مخدر به نام " بهرام" در اسلامشهر و همچنین دو تن از اعضای دیگر این باند شدند.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، به گفته سردار خانچرلی در این رشته عملیات، سه دستگاه خودرو هیوندا ای ایکس ۵۵، پراید و پژو ۴۰۵  از قاچاقچیان توقیف و به همراه قاچاقچیان و مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال داده شد و در این راستا پرونده قضائی تشکیل شده و تحت بررسی است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها