کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اغذیه فروشی‌ها و نانوایی‌ها در صدر شکایات مردمی


کد خبر : ۳۴۶۷۰چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹:۲۴۴۴۲ بازدید

رییس سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت گفت: بیشترین شکایت از اصناف مربوط به اماکن مسکونی، اغذیه فروشی‌ها و ساندویچی و پیتزا و ..

رییس سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت گفت: بیشترین شکایت از اصناف مربوط به اماکن مسکونی، اغذیه فروشی‌ها و ساندویچی و پیتزا و نانوایی بود و بیشترین اخبار و شکایات مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد با ۱۴ درصد، شهید بهشتی با ۱۲ درصد و ایران با ۱۱ درصد بوده است.

به گزارش ایسنا، محراب آقازاده اظهار کرد: در طول مدت یک ماه گذشته با ۶۱۲۵ تماس مردمی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، ۳۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف در کشور، کشف، جمع آوری و معدوم شد.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تاکنون به ۹۵ درصد از اخبار و شکایات ثبتی در سامانه بهداشت ۱۹۰ رسیدگی کرده‌اند و سایر اخبار و شکایات از طریق سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در حال پیگیری است.

به گزارش «وبدا»، رییس سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت در پایان، میزان رضایتمندی مردم از نحوه رسیدگی به اخبار و شکایات مطرح شده با سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت را ۹۷ درصد عنوان کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها