کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشی سونی Xperia L1 با قیمتی حدودا یک میلیون تومان


کد خبر : ۳۴۶۶۶چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۲۷۰۸۴ بازدید

شرکت سونی از یک گوشی میان‌رده جدید با نام سونی Xperia L1 به عنوان نسل جدید گوشی اکسپریا L به صورت رسمی رونمایی کرده ...
گوشی سونی Xperia L1 با قیمتی حدودا یک میلیون تومانگوشی سونی Xperia L1 با قیمتی حدودا یک میلیون تومان

شرکت سونی از یک گوشی میان‌رده جدید با نام سونی Xperia L1 به عنوان نسل جدید گوشی اکسپریا L به صورت رسمی رونمایی کرده است. این گوشی یک محصول میان‌رده، زیبا و نسبتا قدرتمند است.

چندی پیش، شرکت ژاپنی سونی از گوشی سونی Xperia L1 به عنوان نسل جدید گوشی اکسپریا L که در سال 2013 معرفی شد، به صورت رسمی رونمایی کرد. موبایل اکسپریا ال 1 یک محصول نسبتا قدرتمند با طراحی همیشگی و نوستالژیک سونی است که می‌تواند برای طرفداران شرکت سونی برای خرید یک گوشی هوشمند اقتصادی اما زیبا گزینه بسیار خوبی باشد.

گوشی سونی Xperia L1 در قسمت طراحی به همان سبک طراحی کلاسیک شرکت سونی در لبه‎‌های پایینی و بالایی ساخته شده است. همچنین لبه‌های سمت چپ و راست این موبایل هوشمند دارای طراحی خمیده و برس خورده‌ای هستند که باعث شده است تا در دست گرفتن موبایل بسیار آسان شود.

تلفن هوشمند اکسپریا ایکس 1 یک موبایل میان‌رده است و در قسمت سخت افزاری به پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T با فرکانس 1.45 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر اچ دی،  2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه فلاش LED و فوکوس خودکار، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2620 میلی آمپری اشاره داشت. همچنین شرکت ژاپنی سونی برای این میان‌رده جدید، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری انحصاری خود را در نظر گرفته است که قطعا ویژگی بروز بودن بخش نرم افزاری آن در فروش هر چه بیشتر این تلفن هوشمند کمک شایانی خواهد کرد.

sony-unveils-stylish-xperia-l1-smartphone

طبق اعلام سونی، گوشی سونی Xperia L1 قرار است از اواخر ماه آوریل سال میلادی جاری مصادف با در بازاهای منتخب آسیا، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا با قیمتی که هنوز مشخص نشده است در سه رنگ سفید، مشکی و صورتی به صورت رسمی عرضه شود.

گفتنی است که طبق مشخصات سخت افزاری و قرار گرفتن گوشی سونی اکسپریا ایکس 1 در جایگاه گوشی‌های مقرون به صورفه باید منتظر قیمت مناسب و پایین‌تر از 200 دلار برای آن باشیم. شایان ذکر است که گوشی سونی Xperia L1 به صورت قطعی وارد بازار ایران خواهد شد و احتمالا طبق عادت قیمت گذاری دفتر سونی در ایران، قیمتی در حدود یک میلیون تومان در بازار ایران داشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها