کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد 10 درصدی قیمت مسکن در سال 96


کد خبر : ۳۴۶۵۱سه شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۲۳۶۴۰۹ بازدید

رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه پایان سال 95 پایان رکود در بازار مسکن است،افزود: در سال 96 بازار مسکن وارد رونق می شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه پایان سال 95 پایان رکود در بازار مسکن است،افزود: در سال 96 بازار مسکن وارد رونق می شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از صداوسیما، حسام عقبایی با اشاره به اینکه وضعیت معاملات مسکن در ماه های دی و بهمن  ماه افزایش یافته، افزود: امیدوارهستیم این روند افزایش رشد معاملات مسکن در حوزه خرید و اجاره نیز بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه  با رشد معاملات، قیمت مسکن رشد نداشته، گفت: از ابتدای سال شاهد سیر صعودی معاملات مسکن بودیم ولی این سیر صعودی همزمان با رشد قیمت ها نبوده است.

عقبایی تصریح کرد: همزمان با زمان سررسید ارائه تسهیلات مسکن انتظار رکود چند ساله مسکن به کف رسیده و میزان معاملات مسکن رشد یافته و این حجم در واحدهای کوچک بیشتر نشان داده می‌شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به اینکه پایان سال ۹۵ پایان رکود در بازار مسکن است، افزود: در سال ۹۶بازار مسکن وارد رونق می شود.

وی از رشد ۱۰ درصدی قیمت مسکن متناسب با نرخ تورم خبر داد و تاکید کرد :حجم معاملات مسکن در تابستان سال آینده افزایش خواهد یافت و همچنین شاهد رشد قیمت نیز خواهیم بود البته این رشد متناسب با میزان تورم در کشور است.  



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها