کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیگیری ایساکو درباره ی آتش زدن خودروی دنا در دهلران


کد خبر : ۳۴۶۳۵یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷:۵۶۱۸۳۸۱ بازدید

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از تعلیق مجوز نمایندگی متخلف دهلرانی تا رسیدگی دقیق و بیشتر خبر داد.
پیگیری ایساکو درباره ی آتش زدن خودروی دنا در دهلرانپیگیری ایساکو درباره ی آتش زدن خودروی دنا در دهلران

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از تعلیق مجوز نمایندگی متخلف دهلرانی تا رسیدگی دقیق و بیشتر خبر داد.

سیدرضا حسینی افزود: متاسفانه نوع ارائه خدمات توسط نمایندگی، زمینه نارضایتی مشتری را فراهم آورده است که این موضوع باید رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش، در روزهای گذشته یک شهروند دهلرانی در اعتراض به کاستی خدمات پس از فروش نمایندگی 2025 ایران خودرو در دهلران، خودروی خود را در مقابل این نمایندگی آتش زد.

حسینی افزود: هرچند که اقدام مشتری پس از خروج خودرو از نمایندگی مورد تائید ما نیست اما جدا از این اقدام نادرست، شرکت ایساکو لازم می داند با تخلف صورت گرفته برخورد کند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت مشتریان، نخستین وظیفه ای است که در شبکه خدمات پس از فروش تعریف کرده ایم و تخطی از آن پذیرفتنی نیست.

مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: اتفاقاتی که در خصوص ارائه خدمات به شهروند دهلرانی رخ داده و اقدام وی در کمیته ویژه ای بررسی و پرونده به کمیسیون مربوطه ارسال خواهد شد اما تا مشخص شدن نتیجه این بررسی ها، مجوز نمایندگی متخلف تعلیق خواهد شد.

حسینی گفت: پس از آن که جزئیات مورد نظر در کمیته ویژه بررسی شد، تصمیم نهایی در خصوص این رویداد اتخاذ و به هموطنان نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل ایساکو بار دیگر از هموطنان و مشتریان خواست که اگر در مراجعه با نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو دچار مشکل شدند مراتب را از طریق شماره تلفن ٠٩٦٤٤٠ پیگیری کنند.

آتش زدن-خودروی دنا-دهلران

در روزهای گذشته فردی در شهرستان مرزی دهلران در اعتراض به ارایه نشدن خدمات پس از فروش در نمایندگی 2025 ایران خودرو این شهر، وسیله نقلیه خود را روبروی آن مکان آتش زد.

پس از اقدام اعتراض آمیز این شهروند دهلرانی، با حضور نیروهای آتش نشانی شهرداری دهلران آتش مهار و خودرو سوخته به داخل نمایندگی 2025 ایران خودرو منتقل شد.

شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیروز درباره این رخداد به خبرنگار ایرنا گفت: مشتری دهلرانی، خودرو دنای خود را به دلیل تصادف و آسیب در جلو سمت راست به نمایندگی برد که بر اساس کارشناسی انجام شده به تعویض در خودرو نیاز بود اما به دلیل مشکلاتی که نمایندگی داشت نتوانست درخواست قطعه در خودرو را در سیستم شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ثبت کند و درخواست را بفرستد.

سلطانی افزود: این نمایندگی باید مشتری را با هماهنگی، به یکی دیگر از نمایندگی های ایران خودرو معرفی یا مراتب را به شرکت ایران‌خودرو اطلاع‌رسانی می کرد تا قطعه در کوتاه ترین زمان برای نمایندگی ارسال شود که به دلیل خودداری از انجام این کارها و بی مسئولیتی در قبال مشتری، دچار تخلف شده است و با وی برخورد جدی صورت می گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها