کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مطالبات معلمان امروز به حساب آنها واریز می‌شود


کد خبر : ۳۴۶۱۷شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶:۳۱۲۷۶۵ بازدید

حق التدریس معلمان رسمی آموزش‌وپرورش، حقوق معلمان حق‌التدریس، حقوق سرباز معلمان و نیروهای قراردادی هر سال به دلیل کسری بودجه ...

حق التدریس معلمان رسمی آموزش‌وپرورش، حقوق معلمان حق‌التدریس، حقوق سرباز معلمان و نیروهای قراردادی هر سال به دلیل کسری بودجه آموزش‌وپرورش با تأخیرهای بسیار و چند ماهه پرداخت می‌شود.

امسال نیز از آغاز سال تحصیلی تا کنون مطالبات معلمان در این موارد پرداخت نشده است و معلمان حق‌التدریس با گذشت 6 ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز حقوقی دریافت نکرده‌اند.

علی اللهیار مدیرکل دفتر آموزش‌وپرورش سازمان برنامه و بودجه در رابطه با پرداخت مطالبات معلمان در روزهای پایانی سال اظهار کرد: اعتبارات آموزش‌وپرورش برای سازمان برنامه و بودجه در اولویت قرار دارد و براین اساس، حقوق کارکنان رسمی و پیمانی به صورت کامل پرداخت شده است.

وی در رابطه با پرداخت حقوق سرباز معلمان گفت: براساس بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح، اصلاحیه‌ای در رابطه با نحوه حقوق و بیمه آنها صورت گرفته بود که به منابع جدیدتری نیاز داشت.

مدیرکل دفتر آموزش‌وپرورش سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در بحث حق‌التدریس آزاد، حقوق و عیدی کارکنان قراردادی با مشکل مواجه بودیم و تلاش کردیم تا قبل از عید به طور کامل مطالبات آنها را پرداخت کنیم و براین اساس با تخصیصی که در روز چهارشنبه صورت گرفت، بخشی از مطالبات پرداخت و بخشی نیز امروز (شنبه) توسط وزارت آموزش‌وپرورش پرداخت خواهد شد.

الهیار بیان کرد: با این تخصیص، حقوق و عیدی کارکنان قراردادی، سرباز معلمان و حق‌التدریس نیروهای آزاد و رسمی پرداخت خواهد شد و در سال 95 تمام مطالبات را پرداخت خواهیم کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها