کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آپارتمان‌های نوساز در هفته پایانی اسفند در تهران


کد خبر : ۳۴۶۰۶شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۱۳۸۹۶۷ بازدید

کارشناسان و تحلیلگران بازار مسکن معتقدند: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وجود نوسانات زیاد در بازارها، برخی از کالاها که در بسیاری از ...
قیمت آپارتمان‌های نوساز در هفته پایانی اسفند در تهرانقیمت آپارتمان‌های نوساز در هفته پایانی اسفند در تهران

کارشناسان و تحلیلگران بازار مسکن معتقدند: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وجود نوسانات زیاد در بازارها، برخی از کالاها که در بسیاری از کشورها تقاضای آنها، صرفا جنبه مصرفی دارد در ایران برای آنها تقاضای سرمایه‌ای و با هدف کسب سود نیز وجود دارد. از جمله این کالاها در ایران مسکن است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، بررسی بازار مسکن در طی سه دهه گذشته نشان می‌دهد که در دوره‌های رونق و افزایش قیمت در بازار مسکن، تقاضاهای سرمایه‌ای و به عبارت دیگر سوداگرانه، به منظور کسب سود در کوتاه‌مدت وارد بازار شده و درصد قابل توجهی از تقاضای موجود در بازار را به خود اختصاص می‌دهند و باعث افزایش تعداد معاملات در این بازار می‌شوند. این در حالی است که تقاضای مصرفی در بازار مسکن از نوسانات قابل توجهی برخوردار نیستند هر چند که پس از دوره‌های رونق و افزایش شدید قیمت مسکن، خانوارهایی که قصد تقاضای مصرفی در بازار مسکن نیز دارند به امید کاهش قیمت، خرید خود را برای مدتی به تاخیر می‌اندازند.

به گفته آنها در این میان برگزاری انتخابات سال آینده نیز بر روند بازار مسکن تاثیرگذار خواهد بود. از دیدگاه آنها عموما؛ بازارهای مختلف در زمان‌های نزدیک به انتخابات با وقفه مواجه می‌شوند. بازار مسکن نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از عواملی که می‌تواند روند ایجاد رونق در بخش مسکن را تا حدودی در سال آینده با کندی مواجه کند، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. در جدول امروز نبض بازار قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های نوساز در مناطق مختلف شهر تهران ارائه شده است. لازم به توضیح است که این قیمت‌ها پیشنهادی و غیرقطعی است و ممکن است تعداد زیادی از آنها بالاتر یا حتی پایین‌تر از قیمت میانگین منطقه از سوی مالک پیشنهاد شده باشند.

قیمت آپارتمان‌های نوساز در هفته پایانی اسفند در تهران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها