کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سپرده‌گذاران میزان 500 میلیونی می‌شوند


کد خبر : ۳۴۵۹۳جمعه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴:۴۵۲۵۷۱ بازدید

به فاصله ای اندک شروع تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا سقف 200 میلیونی تعاونی منحله میزان، در سال جدید این سقف تا 500 میلیون ...

به فاصله ای اندک شروع تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا سقف 200 میلیونی تعاونی منحله میزان، در سال جدید این سقف تا 500 میلیون تومان افزایش خواهد دارد.

 به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایسنا، در فرایند تدریجی و مرحله‌ای رسیدگی به سپرده‌گذاران تعاونی میزان که بعد از انحلال به بانک صادرات واگذار شده بود از ۱۹ اسفند ماه وارد فاز تازه ای شده و از حدود ۷۰ میلیون در آذرماه امسال به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

بر این اساس سپرده گذاران دارای وجوه تا سقف ۲۰۰ میلیون می توانستند از ۱۶ تا ۲۵ اسفندماه بر اساس آخرین رقم کد ملی به شعب بانک صادرات مراجعه کرده و در فرایند بررسی حساب قرار گیرند.

این در حالی است که شرایط پرداخت سپرده‌های تا ۲۰۰ میلیون به این ترتیب  بود که تمامی مبالغ این افراد به‌طور یکجا در حساب سپرده سالانه‌ای که در بانک صادرات برای آنها گشایش می‌یابد قرار خواهد گرفت و از همان زمان هم توان دریافت ۳۰ درصد از آن را به‌طور نقد خواهند داشت، اما مابقی نیز طبق ضوابط و مقررات بانکی موجود در پایان مدت  از سوی سپرده‌گذار قابل دریافت خواهد بود.

اما تازه ترین اعلام بانک صادرات از این حکایت دارد که سقف پرداخت وجود تا ۵۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. به طوری که از به‌ موجب مصوبه هیأت مدیره  این بانک سپرده گذارانی که براساس گزارش کارشناسان مالی دادگستری تا مبلغ پانصد میلیون تومان (پنج میلیارد ریال) سپرده دارند، از روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ می توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات  مبادرت به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله کنند. درضمن سود پرداختی به سپرده‌ها ماهیانه و براساس نرخ‌های بانک مرکزی خواهد بود که در حال حاضر ۱۵ درصد برای سپرده‌های سالانه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها