کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شمارش معکوس برای رونمایی از از سامسونگ S8 و S8 پلاس


کد خبر : ۳۴۵۶۰چهارشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۳۸۵۸۶۹ بازدید

سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به‌صورت رسمی در تاریخ 9 فروردین‌ماه 96 رونمایی خواهند شد ...

تصویر جدیدی که منتشر شده است حاکی از تفاوت اندازه بسیار زیاد در اندازه نسخه گلکسی S8 با نسخه پلاس این گوشی هوشمند است که باعث شده هر چه بیشتر به خانواده آیفون 7 از شرکت اپل بر اساس اندازه شباهت پیدا کنند.

samsung s8 and s8 plus

طبق تصاویر ، این گوشی چهره جذابی دارد و در بالای نمایشگر شاهد تعداد زیادی سنسور هستیم که این سنسورها مربوط به سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم، دوربین سلفی همراه با فلش LED، چراغ نوتیفیکیشن‌ها، سنسور تشخیص اتوماتیک نور محیط و سنسور ژیروسکوپ یا همان سنسور نزدیکی است. گفتنی است که سنسورهایی که در این تصاویر مشاهده می‌شود مربوط به نسخه‌های پیش تولید شده یا سمپل است، به همین سبب شاید در نسخه نهایی این گوشی که قرار است وارد بازار جهانی شود، برخی از سنسورها وجود نداشته باشند.

در تصاویری که منتشر شده است، شاهد قابلیت صفحه نمایش همواره روشن یا همان Always On Display در یک گوشی گلکسی S8 با رنگ مشکی هستیم که نشان می‌دهد سامسونگ این قابلیت را که در گلکسی S7 و گلکسی S7 اج وجود داشت، دوباره در نسل جدید خود تکرار کرده است.

در حالت Always On Display در گلکسی S8، سطح باتری دستگاه، نوتیفیکیشنی از گوگل پلی استور و زمان و تاریخ به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد این ‌بار نیز این قابلیت توسط سامسونگ بسیار کامل پیاده سازی شده است اما امیدواریم که باتری دستگاه با توجه به این قابلیت کاربردی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

dlyqaqhx4nfbdp621c66.jpg

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی S8 باید به باید به پردازنده اسنپدراگون 835 یا پردازنده اگزینوس 8895 بر اساس منطقه عرضه، صفحه نمایش 5.7 اینچی، قابلیت ضد آب و یک جفت هدفون با کیفیت از شرکت AKG اشاره داشت که در گلکسی تب S3 شرکت سامسونگ نیز قرار دارد و در آینده باید شاهد این هدفون در گوشی و تبلت‌های میان‌رده و پرچمدار شرکت سامسونگ باشیم.

لازم به ذکر است که سخت افزار گلکسی S8 پلاس با گلکسی S8 تنها در سایز صفحه نمایش متفاوت است و نسخه پلاس این گوشی دارای یک صفحه 6.1 اینچی است تا یک فبلت تمام عیار تلقی شود.

جالب است بدانید که شرکت سامسونگ در ایران همواره نسخه اگزینوس سری کهکشانی را وارد بازار کرده است و حالا باید منتظر گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با پردازنده اگزینوس 8895 در اواخر اردیبهشت ماه با قیمتی بالاتر و در حدود 3 میلیون تومان در بازار کشورمان باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها