کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جلسه شورای رقابت با خودروسازان


کد خبر : ۳۴۵۵سه شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹:۰۲۴۸۷۴ بازدید

رئیس شورای رقابت با اشاره به جلسه این شورا با خودروسازان به منظور بازنگری در دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو، گفت: قیمت‌گذاری باید طوری صورت گیرد که باعث ایجاد رقابت در صنعت خودرو شود.

رضا شیوا با بیان اینکه شورای رقابت در حال بازنگری دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو است، گفت: در این مورد جلسه‌ای با مدیران شرکت‌های خودروساز داشتیم و آنها نیز از تشکیل کارگروه برای بازنگری در دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو استقبال کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای بازنگری در دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو در حال انجام است، افزود: کارشناسی و تحقیق در مورد چگونگی تنظیم دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری خودرو در حال انجام است تا قیمت خودروها طوری تعیین شود که بازار رقابتی برای خودرو داشته باشیم.

شیوا تصریح کرد: در شورای رقابت هیچ اصراری بر قیمت‌گذاری خودرو وجود ندارد، بلکه تأکید داریم که قیمت خودرو طوری تعیین شود که با اهداف رقابت مغایرت نداشته باشد.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد شورای رقابت برای کاهش 10 تا 15 درصدی تعرفه واردات خودرو، گفت: در صورت تصویب این پیشنهاد توسط هیأت دولت و با تنظیم دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری خودرو، بازار رقابتی برای صنعت خودرو ایجاد خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها