کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا در بالاترین حد خود در 3 ماه اخیر


کد خبر : ۳۴۴۷سه شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷:۳۷۳۲۵۰ بازدید

قیمت جهانی طلا امروز سه شنبه در آستانه نخستین حضور جانت یلن رئیس جدید فدرال رزرو آمریکا در کنگره و سخنرانی وی در جمع نمایندگان آمریکایی افزایش یافت و به بالاترین حد در 3 ماه اخیر رسیده است.

 رویترز گزارش داد: جانت یلن که از ابتدای فوریه جانشین بن برنانکی به عنوان رئیس فدرال رزرو آمریکا شده قصد دارد در نخستین سخنرانی رسمی خود در کنگره آمریکا در خصوص وضعیت اقتصادی و سیاست های پولی فدرال رزرو صحبت کند. سرمایه گذاران بین المللی امیدوارند که یلن در این سخنرانی بر ادامه اجرای محرک پولی و سیاست های انبساطی پولی تاکید کند.

بر اساس این گزارش قیمت طلا امروز نیز با یک درصد رشد روبرو شده است. قیمت این فلز زرد در ۵ روز اخیر با افزایش مواجه شده تا طولانی ترین رشد خود از اوت 2012 میلادی را تجربه کند. کاهش ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

جانت یلن قرار است روز پنج شنبه نیز در سنای آمریکا سخنرانی کند. عملکرد ضعیف بازار اشتغال آمریکا در ماه های ژانویه و دسامبر موجب نگرانی زیادی در خصوص وضعیت رشد و رونق اقتصادی این کشور شده است.

به گزارش طلا قیمت هر اونس طلا امروز سه شنبه به بیش از 1285 دلار رسیده است . قیمت طلا در دو روز گذشته نیز بیش از 2.4 درصد افزایش یافته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها