کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دومین فروند از هواپیمای ایرباس 330 پنجشنبه در ایران


کد خبر : ۳۴۴۶۷یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۳۸۳۸۸۰ بازدید

مدیرعامل هما تعویق در ورود هواپیماهای خریداری شده را به دلیل پیچیدگی مذاكرات دانست و گفت: حفظ منافع، مذاكرات را طولانی می‌كند.
دومین فروند از هواپیمای ایرباس 330 پنجشنبه در ایراندومین فروند از هواپیمای ایرباس 330 پنجشنبه در ایران

مدیرعامل هما تعویق در ورود هواپیماهای خریداری شده را به دلیل پیچیدگی مذاكرات دانست و گفت: حفظ منافع، مذاكرات را طولانی می‌كند.

به گزارش ایران‌جیب و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرهاد پرورش در آیین ورود اولین فروند از هواپیمای ۳۳۰ ایرباس گفت: خدا را شاكریم كه تلاش‌ها بعد از مذاكرات برجام به نتیجه رسید و آرام آرام ثمره این مذاكرات را می‌بینیم.

وی ادامه داد: امروز اولین فروند از هواپیمایی بدنه وسیع هما وارد تهران شد و امیدواریم كه مسیر مراحل انتقال هواپیماهای خریداری‌شده نیز به همین نحو ادامه پیدا كند.

پرورش با تشكر از كسانی كه طی این مدت هما را همراهی كردند گفت: از آقای رئیس جمهور به دلیل اینكه مدافع جدی خرید هواپیما بودند و همچنین از عباس آخوندی به خاطر حمایت ویژه‌اش  و همچنین از قائم‌مقام وی به خاطر همه سخت‌كوشی‌اش تشكر می‌كنم.

این مقام مسئول ادامه داد: قرار نیست برای ورود هر هواپیمایی مراسم استقبال داشته باشیم. مراسم استقبال از هواپیمای قبلی به این دلیل بود كه ۳۲۱ یك هواپیمای خط‌ شكن و میوه برجام در صنعت هواپیمایی بود. امروز نیز به دلیل آنكه اولین هواپیمای بدنه وسیع به ناوگان هما پیوسته است این مراسم گرفته شد.

وی ادامه داد: برخلاف تصور عامیانه فرآیند خرید هواپیما بسیار پیچیده است و خرید هواپیماهای نو با هواپیمای دست‌دوم تفاوت زیادی دارد. فرض زمان برای خرید هواپیما با توجه به منافع كشور و باورهای ما اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرعامل هواپیمایی ایران‌ایر ادامه داد: پیش از این هم در دوره‌های قبل مذاكراتی برای خرید هواپیما وجود داشت كه هیچ كدام به نتیجه نرسید و به جرات می‌گوییم كاری كه در این دوره انجام شد در مقایسه با دوره‌های قبل بسیار مجدانه و موشكافانه‌تر بود. بنابراین اگر می‌شنوید كه تاریخ ورود هواپیمایی به تعویق می‌افتد به دلیل پیچیدگی‌های مذاكره است. طرف‌های غربی به دنبال منافع خود بودند و ما هم به دنبال حفظ منافع خود هستیم. بنابراین حفظ منافع مذاكرات را طولانی می‌كند.

پرورش با بیان اینكه شركت‌های هواپیمایی نباید به تعداد هواپیماهای خود بنازند گفت: اعتقاد ما این است كه نحوه كیفیت خدمات می‌تواند تمایز شركت‌های هواپیمایی را نشان دهد. برای هما نیز ارائه خدمات مطلوب اصل و اولویت است.

وی همچنین گفت: شركت هما متعلق به من و ما نیست یك ایرلاین ملی است و ما توقع داریم كه سایر همكاران ما در صنعت هوایی هما را به عنوان یك ایرلاین ملی حمایت كنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها