کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آشنایی با سیم کارت جدید آی سیم


کد خبر : ۳۴۴۴سه شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹:۵۹۷۲۶۶ بازدید

به تازگی جدیدترین محصول ایرانسل با نام سیم‌کارت دائمی «آی‌سیم» معرفی شده است.

این سیم کارت، با پیش شماره خاص 0902 مختص مشترکانی است که به دنبال تفاوت و برتری هستند.سیم‌کارت‌های دائمی آی سیم به مبلغ 1.200.000 ریال به فروش می‌رسد که شامل حد اعتباراولیه معادل 500.000 ریال می‌باشد و با کارت مالکیت رسمی ارائه می‌شود. 

به عنوان مشترک سیمکارت دائمی آی سیم، در پایان هر دو ماه یک صورتحساب با جزئیات تماس های تلفنی دریافت خواهید کرد که تمامی هزینه ها براساس نرخ های تعرفه مخصوص این سیم کارت ها در آن مشخص است. براساس این گزارش، مشترکین سیمکارت آی سیم هیچ گونه هزینه جابجایی پرداخت نمی کنند.

این گزارش می افزاید: حد اعتبار مبلغی است که به صورت پیش فرض در حساب مشترکان سیم کارت دائمی لحاظ می‌شود. بدین معنی که مشترک می تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره صورت حساب تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند.

بنابر این گزارش، مرکز تماس اختصاصی به شماره 900 ، تعرفه مناسب و بدون هزینه جابجایی، حد اعتبار اولیه 500.000 ریالی با امکان افزایش به انتخاب مشترک، کارت مالکیت رسمی، اینترنت پرسرعت همراه EDGE در سراسر کشور، رومینگ گسترده مکالمه و دیتا، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویس های ارزش افزوده پیشرفته به روز و متنو، و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش، از جمله مهمترین مزایای سیم کارت آی سیم است. 

همچنین شما همواره می توانید با مراجعه به وبسایت www.isim.ir شماره موردنظر خود را از بین میلیون ها شماره انتخاب کنید و به راحتی مبلغ مربوط را به وسیله کارت های عضو شتاب بپردازید.یادآور می شود: سیمکارت «آی سیم» شما بدون پرداخت هزینه به نشانی شما تحویل می شود و مراحل ارسال را نیز می توانید ازطریق شماره تلفن 021-66123326 پیگیری کنید.

نمایش فایل مرتبط / برای بزرگ نمایی کلیک کنید :


1sftes0pndq17cbkqxyp.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها