کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات چهارمین سبد کالای غذایی دولت برای نیازمندان


کد خبر : ۳۴۴۳۴شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۳۱۷۰۰۳ بازدید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایت تغذیه‌ای با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان از فردا میان نیازمندان توزیع می شود و سهم هر خانوار هم ...
جزئیات چهارمین سبد کالای غذایی دولت برای نیازمندانجزئیات چهارمین سبد کالای غذایی دولت برای نیازمندان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایت تغذیه‌ای با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان از فردا میان نیازمندان توزیع می شود و سهم هر خانوار هم حدود 120 هزار تومان است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی گفت: مشمولان این طرح برای خرید این بسته حدود دو ماه فرصت دارند تا با مراجعه به فروشگاه های تعیین شده، سبد غذایی خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: این چهارمین بسته حمایتی غذایی است که در دولت یازدهم برای حمایت از افراد تحت پوشش توزیع می شود و یکی از این بسته ها به صورت خاص، برای زنان و کودکان دچار سوءتغذیه خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره میزان سبد حمایتی گفت: اعتبار کل این بسته حمایتی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و برای هر خانواده، تا سقف ۱۲۰ هزار تومان امکان خرید به وجود می آورد؛ به نحوی که ۱۱ میلیون نفر می‌توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.

 ربیعی گفت: کالاهای مشخصی در این بسته حمایتی پیش‌بینی شده است که خانواده‌ها می‌توانند در چارچوب اقلام تعیین شده، به هر میزان تا سقف تعیین شده که بخواهند خرید کنند؛ همچنین آنها می‌توانند خرید خود را در چند نوبت انجام دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها