کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسامی پوشاک خارجی مجاز اعلام شد + لیست


کد خبر : ۳۴۳۹۰جمعه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۲۰۶۶۵۷ بازدید

واردات 218 ردیف تعرفه پوشاک بر اساس تصمیم اتخاذ شده کارگروه پوشاک برای دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکت‌های خارجی صادره از مرکز ...
اسامی پوشاک خارجی مجاز اعلام شد + لیستاسامی پوشاک خارجی مجاز اعلام شد + لیست

واردات 218 ردیف تعرفه پوشاک بر اساس تصمیم اتخاذ شده کارگروه پوشاک برای دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکت‌های خارجی صادره از مرکز امور اصناف و بازرگانان امکان‌پذیر شد.

پیرو تصمیمات اتخاذشده در کارگروه اخیر پوشاک شرایط جدید واردت به کشور اعلام شد.

علی علی‌آبادی فراهانی مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه‌ای به فرود عسگری معاون فنی و امور گمرکی گمرک کشور این شرایط  واردات را به  صورت زیر اعلام کرد.

در اجرای بند 17 دستورالعمل نحوه صدور گواهی‌نامه فعالیت نمایندگان و شعب شرکت‌های خارجی عرضه‌کننده پوشاک در ایران و دستورالعمل ابلاغی واردات پوشاک از تاریخ صدور این نامه، واردات پوشاک به کشور توسط دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکت‌های خارجی  صادره از مرکز امور اصناف و بازرگانان با رعایت مقررات و ضوابط مربوط امکان‌پذیر می‌باشد. لذا خواهشمند است شرایط را به گمرکات اجرایی ابلاغ فرمایید.

بنابراین گزارش در میان 218 تعرفه وارداتی شامل انواع پوشاک، کلاه، دست‌کش، جوراب و محصولاتی مانندالبسه با الیاف و کرک  طبیعی از حیوانات، بز کشمیر،ابریشم و ..  نیز مشاده می‌شود. لیست کامل این اقلام را در اینجا مشاهده کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها