کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راه‌اندازی 5 خط اتوبوس برقی در منطقه 12 تهران


کد خبر : ۳۴۱۹۹یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۱۰۱۳۸۸ بازدید

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از راه‌اندازی 5 خط اتوبوس برقی در منطقه 12 خبر داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از راه‌اندازی 5 خط اتوبوس برقی در منطقه 12 خبر داد.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با  ایلنا با بیان اینکه ورود اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوسی پایتخت را در‌ برنامه‌های خود داریم، گفت: در منطقه ۱۲، ۵ خط جدید اتوبوس برقی را پیش‌بینی کردیم که در حال حاضر یکی از این خطوط در حال فعالیت است و یک خط دیگر هم در دست اقدام است.

وی با تاکید براینکه خطوط اتوبوس برقی یکی از اولویت‌های جدی ما در شهر تهران است، ادامه داد: برنامه‌ریزی در جهت ورود اتوبوس برقی را در سال ۹۵ انجام داده و امیدواریم بتوانیم در سال ۹۶ اجرایی کنیم.

سنندجی درباره هزینه ورود اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوسرانی گفت: قیمت اتوبوس دو کابین‌ نزدیک به یک میلیارد تومان، تک کابین ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون، اتوبوس برقی بین ۱ و نیم تا ۲ میلیارد تومان است. همچنین اگر اتوبوس برقی خازنی باشد، باید در ایستگاه شارژ شود که این موضوع نیز هزینه خود را دارد و اگر سیستم پانتوگرافی باشد (همانند آنچه که امروز وجود دارد) هزینه پانتوگراف و سیم آن وجود دارد و اگر اتوبوس باطری داشته باشد، هزینه باطری آن را نیز باید در نظر گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد با بیان اینکه تصمیم‌گیری ما این است که اتوبوس‌ها در این خطوط برقی باشد تا با توجه به وجود ترافیک تهران بتوانند مسافت طولانی را بدون نیاز به شارژ در شهر طی کنند، خاطرنشان کرد: درباره هزینه ضروری برای ورود این اتوبوس‌ها منتظریم مناقصه عمومی برگزار شده و بخش خصوصی قیمت‌ها را به ما اعلام کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها