کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرچمدار گوشی‌های سونی با نام اکسپریا XZs رونمایی شد


کد خبر : ۳۴۰۱۳دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶:۲۳۲۸۸۳ بازدید

کنفرانس سونی امروز خیلی مختصر و مفید معرفی شد و به جای اینکه گوشی‌های مختلف‌اش رو تک تک رونمایی کند تنها پرچمدارش را معرفی کرد و ...
پرچمدار گوشی‌های سونی با نام اکسپریا XZs رونمایی شدپرچمدار گوشی‌های سونی با نام اکسپریا XZs رونمایی شد

کنفرانس سونی امروز خیلی مختصر و مفید معرفی شد و به جای اینکه گوشی‌های مختلف‌اش رو تک تک رونمایی کند تنها پرچمدارش را معرفی کرد و برای سایر گوشی‌ها به یک ویدئو اکتفا کرد. این شرکت در کنار پرچمدارش از یک رده‌بالای دیگر نیز رونمایی کرد؛ رده‌بالایی به نام Xperia XZs که صفحه نمایشی کوچکتر از پرچمدار دارد. البته تفاوت این گوشی و پرچمدار تنها به اندازه نمایشگر خلاصه نمی‌شود و در هر بخشی XZs یک پله پایین تر از XZ Premium قرار می‌گیرد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، این گوشی 5.2 اینچی، نمایشگری فول HD دارد و از تراشه اسنپدراگون 820 در کنار 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. اکسپریا XZs سونی ضدآب است و اسپسکرهای استریو دارد و همچون بردادر بزرگترش، سنسور 19 مگاپیکسلی این گوشی نیز قادر به ثبت ویدیوهای اسلوموشن با 960 فریم بر ثانیه است.

Xperia-XZs-sony

رده‌بالای جدید سونی مشخصاتی قابل توجه دارد و قیمت آن نیز 699 دلار است؛ قیمتی که آن را با جی 6 ال جی و احتمالا اس 8 سامسونگ هم‌رده می‌کند. طراحی خاص محصولات سونی نیز مثل همیشه در این گوشی به چشم می‌خورد. باید منتظر عرضه این گوشی باشیم و ببینیم آیا اکسپریا XZs می تواند توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را جلب می‌کند یا خیر.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها