کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود گاردریل بزرگراه به اتاقک خودرو پژو 405 / تصاویر


کد خبر : ۳۳۹۹۲دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۷۱۳۰۸ بازدید

برخورد شدید خودرو سواری با گاردریل کنار بزرگراه، ورود گاردریل به داخل اتاقک خودرو و مصدومیت شدید راننده جوان را در پی داشت.

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 123 و 50 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 6:54 صبح امروز به بزرگراه خلیج فارس، حوالی دانشگاه شاهد رهسپار شدند.

اکبر فرمانی رئیس ایستگاه 50 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به هنگام حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه بخشی از گاردریل فلزی بزرگراه از قسمت جلو و موتور این خودرو وارد اتاقک آن شد و راننده جوان را ازپشت فرمان تا صندلی عقب خودروبا خود برد به طوری که او را در شرایط بسیار خطرناکی قرار داد.

وی با اشاره به گیرافتادن راننده و مصدومیت شدید او، افزود: آتش نشانان به سرعت جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و به منظور ایمن سازی محل حادثه علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات نجات، مرد 18 ساله را که از ناحیه پای راست و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، از خودرو خارج کرده و وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

فرمانی در پایان گفت: آتش نشانان پس از جداسازی خودرو از گاردریل و انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن بزرگراه و ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت برخورد تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

ورود گاردریل بزرگراه به اتاقک خودرو پژو 405



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها