کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هوآوی رسما گوشی‌های P10 و P10 Plus را معرفی کرد


کد خبر : ۳۳۹۷۵یکشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴:۰۸۳۴۸۸ بازدید

هوآوی ساعتی پیش در کنفرانس خبری خود از دو گوشی جدید P10 و P10 Plus رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی که لقب پرچمداران این شرکت ...
هوآوی رسما گوشی‌های P10 و P10 Plus را معرفی کردهوآوی رسما گوشی‌های P10 و P10 Plus را معرفی کرد

هوآوی ساعتی پیش در کنفرانس خبری خود از دو گوشی جدید P10 و P10 Plus رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی که لقب پرچمداران این شرکت را تا سال آینده یدک می‌کشند.

طراحی کلی پی 10 و پی 10 پلاس تفاوت زیادی با نسل قبل ندارند با این حال هوآوی سعی کرده است با ایجاد تغییراتی کوچک ظاهر آنها را بهبود بخشد. یکی از تغییرات جدیدی که در پرچمداران جدید هوآوی شاهد هستیم اضافه شدن رنگ‌های آبی و سبز است. این شرکت مدعی است این رنگ‌های جدید ظاهر گوشی را جذاب می‌کند و کاربران تمایل بیشتری به خرید آن نشان خواهند داد.

Huawei P10 و Huawei P10 Plus از نظر مشخصات سخت‌افزاری بسیار به هم شباهت دارند. تفاوت این دو گوشی در اندازه، کیفیت نمایشگر و ظرفیت باتری آنهاست. طبق انتظار پی 10 نمایشگر کوچکتر 5.1 اینچی در اختیار دارد و پی 10 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی به بازار می‌آید. کیفیت نمایشگر آنها به ترتیب Full HD و Quad HD است.

این دو پرچمدار از پردازنده کایرین 960 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است. ظرفیت باتری پی 10 و پی 10 پلاس به ترتیب 3200 و 3750 میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع اختصاصی هوآوی استفاده می‌کنند.

این گوشی‌ها مجهز به دو لنز 12 و 20 مگاپیکسلی در پشت خود هستند که با همکاری لایکا ساخته شده‌اند. دوربین سلفی آنها نیز با کمک لایکا توسعه داده شده است که 8 مگاپیکسل کیفیت دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها