کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تایید حکم اعدام قاتلان طلافروش یزدی


کد خبر : ۳۳۸۷۲جمعه، ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳:۰۱۷۰۶ بازدید

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد از تأیید حکم اعدام قاتلان زرگر یزدی از سوی دیوان عالی کشور خبر داد .

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد از تأیید حکم اعدام قاتلان زرگر یزدی از سوی دیوان عالی کشور خبر داد .

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری استان یزد ، محمدرضا حبیبی گفت: برای قاتلان زرگر یزدی، 2 بار قصاص نفس در ملاء‌عام بابت 2 فقره قتل عمدی برای متهم ردیف اول ، 2 بار حبس ابد بابت معاونت در قتل برای متهم ردیف دوم و در مجموع 246 سال حبس و 594 ضربه شلاق برای قاتلان زرگر یزدی به عنوان حکم مجازات صادر شده بود که به تایید دیوان عالی کشور رسید.

وی با بیان اینکه به زودی این حکم اجرایی خواهد شد ادامه داد: هنوز مشخص نیست که اجرای این حکم در ملاء‌عام باشد، زیرا باید بررسی کرد و در صورت صلاحدید در ملاء‌عام اجرایی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد : اخلال در نظم ، امنیت و آرامش جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و با بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد قاطع قانونی خواهد شد.
حکم قاتلان زرگر یزدی در دادگاه کیفری 2 یزد به ریاست علی محمد شهیدی فر و با حضور سید محمد سرمه چشم به عنوان مستشار و با احضار متهمان از زندان و حضور اولیای دم 2فقره قتل از 2 استان یزد و همدان صادر و اکنون از سوی دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت .

در اواخر شهریور ماه گذشته یکی از زرگری های یزد مورد دستبرد قرار گرفت که در این سرقت که با برنامه ریزی دقیق قبلی انجام شد صاحب طلافروشی نیز به قتل رسید. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها