کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرض به دختر نوجوان در یک قرار عاشقانه


کد خبر : ۳۳۷۵۳سه شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶:۵۳۱۷۳۹ بازدید

پسری که والدینش در کودکی او از هم جدا شده ‌بودند، بعد از اینکه دختر نوجوانی را در یک شبکه اجتماعی شناسایی کرد، در یک قرار ...

گروه حوادث- پسری که والدینش در کودکی او از هم جدا شده ‌بودند، بعد از اینکه دختر نوجوانی را در یک شبکه اجتماعی شناسایی کرد، در یک قرار عاشقانه او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

بهمن‌ سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری ١٠٤ عباس‌آباد، به مأموران اعلام كرد دختر ١٣ساله‌اش از سوي جوانی به نام امیر که هیچ‌گونه اطلاعاتی از وی ندارند، مورد سرقت و آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آزار و اذیت» و به دستور رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده براي رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «چندی پیش متوجه شدم دخترم به‌شدت افسرده شده است؛ مسئله را با تحقیق و گفت‌وگو از وی جویا شدم و متأسفانه متوجه شدم از سوي جوانی به‌ نام امیر که هیچ‌گونه شناختی از وی و خانواده‌اش نداریم، مورد سرقت و در نهایت آزار و اذیت قرار گرفته است».

دخترِ شاکی پرونده نیز که به همراه پدر و مادرش در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در شبکه اینستاگرام در حال چرخیدن بودم که به صورت کاملا اتفاقی، شماره متعلق به جوانی به ‌نام امیر که تصویر خودش را نیز روی پست خود گذاشته بود، فالو (FOLLOW) کردم. چند روز اول ارتباط ما صرفا در حد پیام‌دادن و فرستادن چند عکس برای یکدیگر بود؛ تا اینکه امیر از من درخواست كرد با یکدیگر ملاقات کنیم. من نیز درخواست او را قبول کرده و با او قرار ملاقات گذاشتم. در هشت‌ونیم شب نهم بهمن در محدوده سیدخندان با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم؛ اما امیر در همان جلسه و پس از کشاندن من به مکانی خلوت، با تهدید به من آزار و اذیت رساند و پس از آن، با سرقت گوشی تلفن همراهم از محل متواری شد».

در شرایطی که هیچ‌گونه اطلاعات دقیقی درباره متهم پرونده (امیر) وجود نداشت، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی امیر (١٩ساله) در منطقه سیدخندان، خیابان ابوذر غفاری شدند.

با شناسایی تصویر امیر از سوی دختر نوجوان، کارآگاهان اداره شانزدهم او را در آخرین روزهای بهمن‌ شناسایی و بازداشت کردند. مأموران همچنین تلفن همراه متعلق به شاکی پرونده را هم از متهم کشف کردند.

«امیر. س» که از سال ١٣٨٥ و پس از متارکه پدر و مادرش، به همراه مادرش زندگی می‌کند، پس از انتقال به اداره شانزدهم، به‌صراحت به سرقت از دختر نوجوان ١٣ساله و آزار و اذیت شیطانی وی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «پلیس همواره اعلام كرده است فضاهای مجازی و شبکه‌های ارتباطاتی مانند تلگرام، اینستاگرام و...، در صورت ارائه‌ندادن آموزش کافی و نظارت کافی از سوی خانواده‌ها، می‌تواند به فضایی بسیار پرخطر برای گروه‌های سنی نوجوان و جوان به‌ویژه برای دختران تبدیل شود؛ ضمن آنکه اساسا در دسترس‌بودن چنین شبکه‌هایی برای گروه سنی پرخطر جامعه و استفاده خصوصی از این شبکه‌ها، به‌هیچ‌عنوان از سوی پلیس به خانواده‌ها توصیه نمی‌شود».

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، در پایان این خبر عنوان کرد: «متهم پرونده با قرار قانونی و براي انجام تحقیقات تکمیلی در راستاي شناسایی دیگر جرائم مشابه (با توجه به دلایل و مستندات به‌دست‌آمده در تحقیقات اولیه)، در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها