کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید دو دستگاه خودرو در جاده خاوران


کد خبر : ۳۳۷۳۷دوشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸:۰۳۶۲۳ بازدید

برخورد شدید خودرو سواری و خودرو تریلی، مصدومیت دو شهروند را به دنبال داشت.

پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 66 به همراه گروه امداد و نجات 15 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:11 روز گذشته به جاده خاوران(مسیر شرق به غرب)، حوالی فرون آباد رهسپار شدند.

به گفته محمد ناطقی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه، با توجه به ترافیک بسیار شدید، نیروهای آتش نشانی از مسیر مخالف خود را به محل حادثه رساندند که در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 به شدت با قسمت عقب یك دستگاه خودرو تریلی که در حاشیه جاده متوقف بود، برخورد کرده بود.

وی افزود: براثر این برخورد راننده تریلی که مشغول تعمیر این خودرو بود به شدت مصدوم شده و راننده خودرو سواری در داخل خودرو محبوس شده بود.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی ابتدا راننده خودرو تریلی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و با قرار دادن علائم هشدار دهنده در محل حادثه و قطع جریان برق هر دو خودرو محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص هیدرولیکی مشغول امدادرسانی به راننده خودرو سواری شدند.

ناطقی اضافه کرد: آتش نشانان با احتیاط کامل راننده میانسال خودرو سواری که دچار مصدومیت شدید شده بود را از خودرو خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن جاده و عادی شدن عبور و مرور، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

jkhidvy8bi5wvcuckhwx.jpg

bktadzve97af3eemffly.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها