کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شمارش معکوس برای افتتاح نمایشگاه طلا و جواهر تهران


کد خبر : ۳۳۶۰۲چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳:۵۴۳۲۴۵ بازدید

نهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر تهران فردا پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.
شمارش معکوس برای افتتاح نمایشگاه طلا و جواهر تهرانشمارش معکوس برای افتتاح نمایشگاه طلا و جواهر تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته صبح فردا با حضور "زهرا احمدی پور" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز خواهد شد.

"منصور نامدار زندی" مدیر نهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا با اعلام آمادگی ها برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه افزود: آیین افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران صبح فردا پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهور، امناء و فعالان حوزه طلا و جواهر برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه همه صنف طلا و جواهر آماده این رویداد مهم می باشد گفت: این نمایشگاه با 160 مشارکت کننده در دو سالن 8 - 9 و سالن 25 برگزار می گردد و در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه طلا و جواهر از پنج کشور جهان در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر در مورد روند برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: همه هماهنگی ها در رابطه با برگزاری بهتر این نمایشگاه صورت گرفته و غرفه سازی مشارکت کنندگان مراحل پایانی خود را می گذراند و همه چیز آماده افتتاح پرشور نمایشگاه نهم طلا و جواهر تهران است.

زندی در پایان از همگی اعضاء و فعالان صنف طلا و جواهر دعوت کرد تا با حضور در این نمایشگاه و افتتاح آن از نزدیک با آخرین تکنولوژی های این صنعت آشنا شوند.

گفتنی است نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته از 28 بهمن تا یکم اسفند و از ساعت 8:30  الی 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها