کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی قیمت طلا در روزهای آینده


کد خبر : ۳۳۵۳۳دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰:۴۲۲۵۱۷ بازدید

تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا، چین و ...

تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا، چین و بریتانیا و همچنین اظهارات مهم جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت.

قیمت جهانی طلا در هفته گذشته بار دیگر با افزایش روبرو شد ولی از بالاترین سطح خود در 3 ماه اخیر فاصله گرفته است. قول ترامپ برای کاهش مالیات شرکتها و افراد موجب شده است تا ارزش دلار و شاخص سهام با افزایش روبرو شود و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در هفته گذشته با رشد 1.3 درصدی روبرو شده است. شاخص ارزش دلار آمریکا نیز در برابر شش ارز معتبر بین المللی با افزایش همراه شده و رشد 0.95 درصدی را تجربه کرده است.

ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد که طی هفته های آینده جزییات بیشتری را درباره کاهش مالیات ها ارائه خواهد کرد. افزایش ارزش دلار معمولا به ضرر قیمت طلا تمام می شود. در هفته پیش رو آمارهای مهم اقتصادی آمریکا، بریتانیا و چین منتشر خواهد شد که مهمترین این آمارها نرخ تورم خواهد بود.

جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز قرار است برای نخستین بار از زمان ریاست جمهوری ترامپ در نشست استماع کنگره شرکت کند.

روز دوشنبه ژاپن آمارهای اولیه مربوط به رشد اقتصادی در سه ماه پایانی 2016 را منتشر خواهد کرد. روز سه شنبه چین آمارهای تورم تولید کننده را اعلام می کند.

آلمان نیز برآورد اولیه رشد اقتصادی در سه ماه پایانی سال گذشته را اعلام خواهد کرد. منطقه یورو نیز آمارهای بازنگری شده مربوط به رشد اقتصادی را منتشر می کند.

بریتانیا و آمریکا نیز آمارهای تورم را اعلام خواهند کرد. جانت یلن در نشست کمیته بانکی سنای آمریکا شرکت خواهد کرد.  روبرت کاپلان رئیس فدرال رزرو دالاس در یک نشست اقتصادی سخنرانی خواهد کرد.

گزارش سایت طلا حاکیست، چهارشنبه نیز بریتانیا آمارهای نرخ بیکاری را اعلام می کند. جانت یلن در نشست کمیته بانکی کنگره شرکت می کند. پنجشنبه بانک مرکزی اروپا متن مذاکرات نشست اخیر خود را منتشر می کند.

به نظر می رسد نوسانات ارزش دلار آمریکا و وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها