کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقال دفاتر مرکزی کاترپیلار به شیکاگو


کد خبر : ۳۳۳۸۶جمعه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۳۷۳۳۱۹ بازدید

«کاترپیلار» شرکت شماره یک سازنده ماشین‌آلات سنگین از جمله ماشین‌آلات معدنی در روز آخر ژانویه 2017 (12 بهمن 1395) از انتقال ...
انتقال دفاتر مرکزی کاترپیلار به شیکاگوانتقال دفاتر مرکزی کاترپیلار به شیکاگو

«کاترپیلار» شرکت شماره یک سازنده ماشین‌آلات سنگین از جمله ماشین‌آلات معدنی در روز آخر ژانویه 2017 (12 بهمن 1395) از انتقال 300 عضو هیات مدیره خود به شهر «شیکاگو» در ایالت ایلی‌نوی امریکا خبر داد و افزود مجموعه جدیدی را در شهر «پئوریا» ایجاد نخواهد کرد.

اکنون دفتر مرکزی کاترپیلار در شهر پئوریا (واقع در همان ایالت) قرار دارد.

به گزارش صمت به نقل از ماینینگ، مدیرعامل پیشین کاترپیلار، «داگ اُبرهِلمن» دو سال پیش اعلام کرد که دفتر مرکزی این شرکت را به یک پردیس ۶ بلوکه جدید در پئوریا انتقال خواهد داد تا به مرکز تجاری شهر، جانی دوباره ببخشد اما هیات مدیره کاترپیلار این طرح را پیگیری نکرد و پس از بازنشستگی ابرهلمن در سال گذشته میلادی، «جیم آمپِلبی» مدیرعامل جدید آن اعتقاد دارد کاترپیلار که به اختصار «کَت» نامیده می‌شود، نیاز به موقعیتی «استراتژیک‌تر» دارد. آمپِلبی در این باره توضیح داد: هیات مدیره کاترپیلار مدتی درباره مزایای یک موقعیت استراتژیک بحث و تبادل نظر داشتند و از آنجا که از سال ۲۰۱۲ میلادی (۱۳۹۱ خورشیدی) تاکنون حدود دوسوم فروش و درآمد کاترپیلار از خارج از مرزهای ایالات متحده امریکا به‌دست می‌آمد، تصمیم به استقرار در نقطه‌ای گرفتیم که به قطب جهانی حمل‌ونقل نزدیک‌تر باشد و بودن در منطقه‌ای مانند شیکاگو به این معناست که ما می‌توانیم با مشتریان، فروشندگان و نیروی فرامرزی‌مان آسان‌تر و بیشتر در تماس باشیم. ماینینگ در ادامه این گزارش از تصمیم کاترپیلار برای ادامه روند پایه‌گذاری بسیاری از مراکز فعالیت خود در خارج از پئوریا خبر می‌دهد و البته از اینکه این جریان از میزان حضور کَت در پئوریا نمی‌کاهد و این شرکت با پیشینه فعالیت ۹۰ ساله همچنان حضور چشمگیر خود را در این شهر حفظ خواهد کرد و از ساختمان‌های دفاتر مرکزی و کنونی خود در پئوریا به عنوان دفاتر خود استفاده می‌کند. در طول ۵ سال گذشته با وجودی که کَت شرایط پرچالشی را به دلیل بحران مالی برآمده از کاهش کالاهای معدنی پشت سر گذاشت، اما در پشتیبانی از هزارها خانواده، سازمان و برنامه در ایالت ایلی‌نوی مرکزی سهم بیش از ۶۰ میلیون دلاری داشته و همچنان به حمایت‌های بشردوستانه و دخالت عمیق خود در امور مدنی در منطقه پئوریا ادامه می‌دهد. 

جیم آردیس شهردار پئوریا درباره این جابه‌جایی می‌گوید: من به عنوان شهردار هیچ گاه نمی‌خواهم مشاغل داخل پئوریا به خارج از شهر منتقل شوند. هر چند بیشتر کارمندان کاترپیلار و خانواده‌های آنها که در پئوریا مستقر هستند، از این تصمیم چندان متاثر نمی‌شوند و من خرسندم از اینکه کاترپیلار همچنان پئوریا را خاستگاه خود می‌داند. اَندرو رَند رییس هیات مدیره شهر پئوریا نیز در این باره گفت: اگر کاترپیلار در سطح جهان موفق باشد، ما هم در ایلی‌نوی مرکزی موفق هستیم. با جابه‌جایی بخشی از تیم کاترپیلار به حوالی شیکاگو به رونق کاترپیلار کمک می‌شود که در نهایت پئوریا و جوامع پیرامون آن هم از این رونق بهره خواهند برد. کاترپیلار شرکت صنایع سنگین امریکایی با محدوده فعالیت جهانی است که بزرگترین تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین عمرانی، ماشین‌آلات استخراج معدن، موتورهای دیزلی، موتورهای گازسوز، موتورهای درون‌سوز، لکوموتیوهای دیزل‌الکتریکی و توربین‌های گازی و ماشین‌آلات راهسازی به شمار می‌آید و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. رقم حاصل از فروش و درآمد این شرکت در سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) ۳۸/۵۳۷ میلیارد دلار بود. بولدوزر، جرثقیل، لیفتراک، گریدر، بیل مکانیکی، دامپ تراک، لودر، موتورهای دیزل و بکهولو نمونه‌هایی از تولیدات کَت است که در زمینه ارائه خدمات عملیات تعمیر و نگهداری و خدمات مالی نیز فعالیت دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها