کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی خاص‌ترین گوشی چینی


کد خبر : ۳۳۳۳۷چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۵۴۵۴۲ بازدید

کمپانی ZTE توانسته با ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت نه تنها در چین که در بازارهای آن سوی آب ها جایی در بین نامداران برای خود دست و پا کند.
معرفی خاص‌ترین گوشی چینیمعرفی خاص‌ترین گوشی چینی

کمپانی ZTE توانسته با ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت نه تنها در چین که در بازارهای آن سوی آب ها جایی در بین نامداران برای خود دست و پا کند.

این شرکت چند ملیتی در زمینه تولید تجهیزات و سیستم های ارتباطی است که در سال 1985 با نام Zhongxing Semiconductor Co در شنزن چین تاسیس شد. این شرکت در ادامه تولیدات خود در خردادماه سال جاری از یک پرچمدار منحصربه فرد رونمایی کرد؛ یک گوشی رده بالای 5. 5 اینچی از خانواده AXON  با نام ZTE AXON 7.

بدنه محکم و منحنی ZTE AXON 7 که از آلومینیوم ساخته شده آن را به یکی از بهترین گوشی های ساخت کمپانی ZTE تبدیل کرده است. یک پرچمدار 5. 5 اینچی از نوع امولد با وزن 175 گرم که بسیار خوش دست بوده و صفحه نمایش آن با رزولوشن 1440*2560 پیکسل به اندازه کافی برای دیدن جزییات در نور آفتاب روشن است.

ZTE AXON 7

این نمایشگر همچنین به شیشه 2.5 بعدی که توسط لایه محافظ گوریلاس گلس 4 پوشیده شده، مجهز شده است.

از جمله ویژگی های منحصربه فرد آکسون 7 می توان به قابلیت های صوتی آن اشاره کرد. این گوشی دارای دو تراشه صوتی اختصاصی AKM AK4961 و AKM AK4490  است که از سیستم Hi-Fi پخش صوتی از طریق هدفون و بلندگو پشتیبانی می کند. به علاوه طراحی دوگانه اسپیکر ها در بالا و پایین گوشی، بلندگوهای استریو در جلو و تکنولوژی دالبی ضبط صدا، علاقه مندان به صدا و موسیقی را به خود جلب می کند.

ZTE AXON 7  سیستم عامل اندروید 0.6 مارشمالو را اجرا می کند و رابط کاربری Mifavor 4.0 روی این گوشی قرار دارد.

ZTE AXON 7

این پرچمدار در قلب خود از یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820 با سرعت 2. 0 گیگاهرتز قدرت می گیرد. این گوشی از نظر حافظه در دو نسخه روانه بازار شده است: نسخه ای با رم چهارگیگابایت به همراه 64 گیگابایت حافظه  داخلی و نسخه  شش گیگابایتی با 128گیگابایت حافظه داخلی. البته هر دو نسخه از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کنند و امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی را تا 128 گیگابایت به کاربر می دهند.

آکسون 7 دارای دوربین اصلی 20مگاپیکسلی با فلش دوگانه LED مجهز به لرزش گیر اپتیکال، تشخیص فاز و فوکوس خودکار با گشادگی دیافراگم f/1. 8 است. دوربین سلفی آن نیزهشت مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2. 2 بوده که از ویژگی Smart Beautification  پشتیبانی می کند.

در پایین فلش، حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. با استفاده از این سنسور کاربر می تواند در زمان 0.25 ثانیه قفل صفحه نمایش گوشی خود را باز کند. همچنین در قسمت پایین این گوشی درگاه یو اس بی نوع C جای گرفته و در قسمت بالا نیز جک هدفون 3.5 میلیمتری قرار داده شده است.

انرژی AXON 7 توسط یک باتری 3250 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه 3. 0 پشتیبانی می کند.

ZTE AXON 7



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها