کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رندرهای واضح و حقیقی از سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس


کد خبر : ۳۳۳۱۶چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸:۵۵۶۵۸۹ بازدید

هنوز چیزی حدود دو ماه تا رونمایی گلکسی اس 8 زمان باقی مانده است اما از هم اکنون شاهد درز اطلاعات و تصاویر منتسب به پرچمدار بعدی ...
رندرهای واضح و حقیقی از سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاسرندرهای واضح و حقیقی از سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس

هنوز چیزی حدود دو ماه تا رونمایی گلکسی اس 8 زمان باقی مانده است اما از هم اکنون شاهد درز اطلاعات و تصاویر منتسب به پرچمدار بعدی سامسونگ هستیم، اکنون نیز رندرهای واضح و زیبایی از گلکسی اس 8 به بیرون درز پیدا کرده است که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، گوشی‌های تراز اول زیادی در یکی دو ماه آینده رونمایی می‌شوند که به جرات می‌توان گفت گل سرسبد آنها گلکسی اس ۸ است، به همین دلیل شاهد درز اطلاعات و تصاویر مختلفی از پرچمداران بعدی سامسونگ هستیم، در بیشتر این تصاویر، صفحه‌نمایش خمیده و نسبت این صفحه‌نمایش به بدنه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس خودنمایی می‌کند.

اکنون نیز شاهد تصاویر واضح و زیبایی از پرچمداران بعدی سامسونگ هستیم که دورنمای بهتری را از این گوشی‌های تراز اول در ذهن تداعی می‌‌کند. این تصاویر توسط OnLeaks@ و GearIndia@ که هر دو سابقه درخشانی در انتشار اسرار و تصاویر گوشی‌های تراز اول دارند به بیرون درز پیدا کرده است.

همان‌گونه که در این تصاویر مشخص است هر دو پرچمدار بعدی سامسونگ صفحه‌نمایشی خمیده دارند و با این حساب خبری از نام گلکسی اس ۸ اِج در میان نخواهد بود.

سبک و سیاق طراحی‌های سامسونگ به خوبی در رندرهایی که از پرچمدران سامسونگ به بیرون منتشر شده است مشخص است، قاب فلزی و صفحه‌نمایش درخشان در قسمت جلو در این طرح‌های رندر شده، طراحی گلکسی اس ۶ را در ذهن تداعی می‌کند. از طرف دیگر ظرافت و دقت نیز در طراحی قسمت جلو این گوشی‌های پرچمدار کاملا مشخص است و با صفحه‌‌نمایشی طرف هستیم که با زیبایی و ظرافت بی‌نظیری در بدنه گوشی قرار گرفته است. قسمت بالا و پایین گلکسی‌ اس ۸ نیز حاشیه‌ای بسیار کم با قاب گوشی دارد.
284gcnnpcvg22oygux.jpg

در این بین داستان طراحی پشت قاب گلگسی اس ۸ تفاوت دارد و شاهد حضور سنسور تشخیص اثر انگشت در کنار لنز دوربین گوشی هستیم، این امر به احتمال زیاد به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد چرا که با تماس سنسور اثر انگشت، لنز دوربین دائما کثیف می‌شود. در قسمت پایین گوشی نیز شاهد حضور اسپیکر هستیم، اما نکته جالب‌تر در خصوص این طرح‌های رندر شده، محل قرار گرفتن دوربین سلفی گلکسی اس ۸ پلاس است، به راحتی می‌توان قضاوت کرد که این سنسور دیافراگم بازتری خواهد داشت.

در مجموع باید گفت اگر این طرح‌های رندر شده از گلکسی اس ۸ واقعا صحت داشته باشد، با گوشی‌های پرچمدار زیبا و مشتری‌پسندی طرف خواهیم بود که به لحاظ سخت‌افزاری نیز چیزی کم و کسر ندارند.
 

منبع : phonearena



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها