کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بنزین فله‌ای خریداری نکنید/ فروش مکمل سوخت ممنوع شد


کد خبر : ۳۳۲۲۲یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵:۳۷۳۳۴۵ بازدید

مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نسبت به خرید و فروش بنزین فله ای و مکمل سوخت در حاشیه جایگاه‌های سوخت ...

مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نسبت به خرید و فروش بنزین فله ای و مکمل سوخت در حاشیه جایگاه‌های سوخت کشور هشدار دادند.

همزمان با رونق خرید و فروش انواع مکمل سوخت و یا بنزین های فله ای با قیمت پایین تر در حاشیه جایگاه های سوخت به ویژه در شهرهای جنوب کشور، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نسبت به خرید مکمل و یا بنزین فله ای به مردم هشدار داد.

عباس کاظمی معاون وزیر نفت با بیان اینکه افزودن مکمل‌ها در جایگاه‌های سوخت مورد تایید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیست، گفت: مصرف کنندگان به هیچ وجه از مکمل‌های بنزینی استفاده نکنند، چرا که اثرات این مکمل ها بر روی موتور و محیط زیست مخرب است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، تصریح کرد: سازمان استاندارد و محیط زیست باید مکمل ها را جمع آوری کنند، چراکه بسیاری از این مکمل ها فلز افزوده شده و به محیط زیست آسیب می‌رساند.

بنزین فله‌ای نخرید

عبدالصاحب شمخانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز هم نسبت به خریداری بنزین فله‌ای که در بشکه‌های پلاستیکی در جوار جایگاه‌های بنزین در اهواز و برخی شهرهای استان خوزستان عرضه می شود، هشدار داده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این نوع بنزین آلوده بوده و برای خودروها می‌تواند خطرساز باشد، تصریح کرد: از دارندگان خودروها درخواست می شود از خرید این نوع بنزین که به طور قطع دارای مشکل کمی و کیفی است، خودداری کنند و با قدری حوصله از جایگاه‌های بنزین که فرآورده‌های آنها تحت نظارت مستمر شرکت پخش فراورده‌های نفتی بوده بنزین خریداری کنند.

فروش نفت سفید به نام بنزین

وی افزود: در موارد متعددی مشاهده شده که بنزین فله‌ای که به صورت غیر مجاز توسط برخی سودجویان عرضه می‌شودبا نفت سفید مخلوط بوده و خریداران این نوع بنزین توجه چندانی به آن ندارند.

شمخانی با بیان اینکه بنزین یورو ۴ به رنگ سبز در همه جایگاه‌های کلانشهر اهواز توزیع می شود، یادآور شد: در بسیاری از موارد، بنزین به رنگ قرمز توسط سودجویان عرضه می‌شود که اصولا این نوع بنزین در اهواز وجود ندارد و احتمال اینکه این نوع بنزین به مواد غیرمجاز مخلوط باشد بسیار زیاد است.  

این مقام مسئول با بیان اینکه عرضه کنندگان غیرمجاز بنزین بدون هیچ مزاحمتی به کار خود ادامه می‌دهند تاکید کرد: چنانچه شهروندان از خرید بنزین غیرمجاز و آلوده خودداری کنند بساط این سودجویان خود به خود جمع می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها