کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرواز به آمریکا با مسافران تحریم شده از سرگرفته شد


کد خبر : ۳۳۱۸۸شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۳۹۴۷۳۱ بازدید

پس از صدور رای قاضی فدرال سیاتل در تعلیق موقت دستور اجرایی پر سروصدای رئیس‌جمهور آمریکا، پروازهای شرکت‌های‌ هواپیمایی با مسافران ...

پس از صدور رای قاضی فدرال سیاتل در تعلیق موقت دستور اجرایی پر سروصدای رئیس‌جمهور آمریکا، پروازهای شرکت‌های‌ هواپیمایی با مسافران تحریم شده از سر گرفته شد.

به گزارش روزنامه وال‌استریت‌ژورنال، شرکت‌های هواپیمایی که به دلیل صدور دستور جنجالی «دونالد ترامپ» مبنی بر جلوگیری از ورود مسافران هفت کشور ایران، سوریه، عراق، لیبی، یمن، سودان و سومالی با سوار کردن اتباع این کشورها به مقصد آمریکا با مشکل مواجه شده بودند، با حکم قاضی فدرال مبنی بر تعلیق موقت این فرمان، سوار کردن اتباع این کشورها و پرواز به سوی آمریکا را از سر گرفتند.

این شرکت‌ها که پیش از این و با جلوگیری از ورود اتباع این هفت کشور به فرودگاه‌های آمریکا با مشکل مواجه شده بودند، اکنون پروازهای خود و انتقال مسافران این کشورها را به آمریکا مجددا از سر گرفته‌اند.

«جیمز روبرت» قاضی فدرال حکم تعلیق موقت و سراسری فرمان اجرایی دونالد ترامپ را صادر کرد.

ترامپ پیش‌تر با صدور دستوری اجرایی ورود اتباع هفت کشور ایران، سوریه، عراق، لیبی، یمن، سودان و سومالی را به خاک آمریکا ممنوع اعلام کرد که  با واکنش شدید و اعتراض‌های گسترده در داخل و خارج آمریکا مواجه شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها