کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پاساژ کویتی‌ها فعلا تعطیل است


کد خبر : ۳۳۱۳۱جمعه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۳۶۲۳۰۵ بازدید

در پی آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، اظهارات و تصمیمات متعددی برای خسارت‌دیدگان این حادثه مطرح شد و بالاخره اسکان‌ آن‌ها از ...

در پی آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، اظهارات و تصمیمات متعددی برای خسارت‌دیدگان این حادثه مطرح شد و بالاخره اسکان‌ آن‌ها از روز گذشته (پنجشنبه) در مجتمع "نور" آغاز شده است اما همسایگان کناری پلاسکو (کسبه پاساژ کویتی‌ها) گویا فراموش شده‌اند که البته رئیس اتاق اصناف اعلام کرد: از شنبه تصمیم‌گیری برای آن‌ها نیز آغاز می‌شود.

حدود دو هفته از آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو می‌گذرد اما همه‌ مسئولان تنها درباره کسبه آسیب دیده این ساختمان صحبت می‌کنند؛ حال آنکه پاساژ کویتی‌ها که دیوار به دیوار این ساختمان بود نیز آسیب دیده و برخی از واحدها طی این دو هفته بلاتکلیف و تعطیل بوده‌اند.

علی فاضلی - رئیس اتاق اصناف - در این باره با بیان اینکه این واحدها نیز به دلیل مشخص نشدن تکلیف‌شان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و کسبه آن باید صبر کنند، به ایسنا گفت: کسبه پاساژ کویتی‌ها که از حادثه ساختمان پلاسکو آسیب دیده‌اند باید صبر کنند تا سازمان نظام مهندسی آن‌ را بررسی کند که به گفته این سازمان، بررسی واحدهای پاساژ کویتی‌ها از روزهای ابتدایی هفته آینده آغاز می‌شود.

وی همچنین در خصوص بررسی سازمان نظام مهندسی درباره واحدهای باقی‌مانده از ساختمان پلاسکو نیز اظهار کرد: موضوع ادامه کار کسبه ساختمان پلاسکو که واحدهایشان از این حادثه آسیب جدی ندیده و در انتهای ساختمان وجود دارد، از سوی سازمان نظام مهندسی در حال بررسی است و بر اساس نتایج اولیه این بررسی، همه آنها که حدود ۲۰۰ واحد است، باید تخلیه و در مجتمع نور مستقر شوند.

فاضلی اضافه کرد: بررسی در مورد پاساژ کویتی‌ها در سازمان نظام مهندسی طی روزهای نخست هفته آینده آغاز می شود و از آن‌جا که بدون کار کارشناسی نمی‌توان اظهار نظری در این باره کرد و تصمیمی گرفت، باید کسبه آسیب دیده پاساژ کویتی‌ها نیز صبر کنند تا نتایج بررسی و مشخص شود.

وی گفت: اگر واحدهای تجاری پاساژ کویتی‌ها قابل سکونت باشد، مرمت و بازسازی در آن‌جا آغاز می‌شود و اگر قابل سکونت نباشند به مجتمع نور یا پاساژ دیگری منتقل می‌شوند.

رییس اتاق اصناف با اشاره به اینکه هیچ آماری درباره میزان آسیب پاساژ کویتی‌ها در دست نیست، گفت: کسبه پاساژ کویتی ها نیز از پس مشخص شدن میزان آسیب وارده، می‌توانند از تسهیلات و مصوبات حمایتی پلاسکونشینان استفاده کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها