کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

«پایتخت 5» بهترین سریال خواهد شد


کد خبر : ۳۲۸۲۹سه شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۱۴۱۲۲۷ بازدید

هومن حاجی عبداللهی درباره سریال «پایتخت» و ویژگی های آن بیان کرد که قول می دهد این فصل از سریال بهترین کار خواهد شد.

هومن حاجی عبداللهی درباره سریال «پایتخت» و ویژگی های آن بیان کرد که قول می دهد این فصل از سریال بهترین کار خواهد شد.

به گزارش مهر، هومن حاجی عبداللهی درباره «پایتخت۵» و نحوه حضورش در این سریال گفت: ما هنوز تست گریم نرفتیم و من اطلاعی از جزییات این سریال ندارم.

وی ادامه داد: قرار است از نیمه بهمن تست گریم داشته باشیم و از اوایل اسفند تصویربرداری سریال آغاز شود. جز این دیگر اطلاعی از فیلمنامه و حتی نقشم ندارم.

بازیگر «پایتخت» درباره جذابیت های فصل پنجم این سریال برای مخاطبان بیان کرد: «پایتخت» همیشه می تواند جذاب باشد. مردم چهار سری قبلی را دیدند و دوست داشتند و تنها چیزی که همشه مطالبه می کنند ادامه سریال «پایتخت» است.

وی درباره ویژگی های این سریال اظهار کرد: «پایتخت» داستانی ساده و روان دارد و قصه ای عامیانه است، به همین دلیل است که مردم می بینند و دنبالش می کنند. علاوه بر این ها بازیگران و کارگردان این سریال هم به خوبی کار خود را انجام می دهند.

حاجی عبداللهی درباره ساخت سریال هایی که به سری های دوم و سوم می رسد، گفت: ساخت سریال هایی که چند فصل داشته باشد بسیار سخت و وحشتناک است. بسیاری از سریال ها به این ترتیب ساخته شدند که نه مردم آنها را دنبال کردند و نه خود عوامل راضی بودند اما خدا را شکر این اتفاق برای «پایتخت» رخ نداد.

این گوینده، مجری و بازیگر درباره ایده هایی که برای «پایتخت۵» دارد، یادآور شد: ما ایده های خود را با محسن تنبانده مطرح می کنیم و او هم فردی است که اگر ایده ای باشد استقبال می کند و بیشتر کار ما به صحنه برمی گردد.

وی در پایان درباره سری پنجم «پایتخت» اظهار کرد: من قول می دهم عوامل این سریال کاری بکنند که «پایتخت۵» بهترین فصل از «پایتخت» باشد. هرچند که در هر فصل بچه ها بهترین کارشان را رقم می زنند.

فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و به نویسندگی محسن تنابنده برای ماه رمضان سال ۹۶ ساخته می شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها