کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بی ام و X7 در سال 2018 عرضه می‌شود


کد خبر : ۳۲۸۰۹دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰:۴۴۶۶۴۳ بازدید

گزارش شده است که در سال 2017 مدل تولیدی بی ام و X7 معرفی نمی شود و این خودرو در سال 2018 علاوه بر موتورهای بنزینی معمولی با ...

2017 bmw x7

گزارش شده است که در سال 2017 مدل تولیدی بی ام و X7 معرفی نمی شود و این خودرو در سال 2018 علاوه بر موتورهای بنزینی معمولی با نیرومحرکه هیبریدی شارژی نیز معرفی خواهد شد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خبرخودرو، بی ام و X7 چنان چه نام آن نشان می دهد بزرگ ترین شاسی بلند این خودروساز آلمانی بوده و در جایگاهی بالاتر از بی ام و X5 و X6 قرار خواهد گرفت. گفته می شود طول کلی این خودرو 5.35 متر خواهد بود تا فاصله بین دو محور زیادی داشته باشد که بخش زیادی از آن صرف قسمت پشت کابین خواهد شد تا سرنشینان ردیف سوم به راحتی در صندلی های خود قرار بگیرند.

بی ام و X7 همچون سری 7 جدید بر اساس پلتفرم دیفرانسیل عقب CLAR ساخته می شود که شامل موادی همچون آلومینیوم و فیبر کربنی برای ساختار بدنه خواهد بود تا این شاسی بلند بزرگ تا حد ممکن سبک بوده و در عین حال مقاومت ساختاری آن حفظ شود.

گزینه های موتور احتمالی برای بی ام و X7 شامل 3.0 لیتری تواین توربو شش سیلندر، 4.4 لیتری تواین توربو V8 و حتی 6.0 لیتری تواین توربو V12 برای مدل ممتاز آن است که با بنتلی بنتایگا رقابت خواهد کرد.

چنان چه گفته شد، نسخه ای هیبریدی شارژی برای این خودرو نیز ارائه می شود که دارای نیرومحرکه ای از بی ام و 740e خواهد بود که شامل ترکیبی از موتور 2.0 لیتری تواین پاور توربو چهار سیلندر بنزینی به همراه یک موتور برقی با قدرت 70 کیلووات و گشتاور 250 نیوتون متر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها