کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی شركت مشترک ايران‌ خودرو و اتومبیل پژو (ايكاپ)


کد خبر : ۳۲۸۰۲دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸:۲۳۱۵۶۳۲ بازدید

شرکت ایرانخودرو، تاسیس سال 1341 به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه که در رده‌بندی 20 تولید کننده جھانی خودرو قرار داشته و ...
معرفی شركت مشترک ايران‌ خودرو و اتومبیل پژو (ايكاپ)معرفی شركت مشترک ايران‌ خودرو و اتومبیل پژو (ايكاپ)

شرکت ایرانخودرو، تاسیس سال 1341 به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه که در رده‌بندی 20 تولید کننده جھانی خودرو قرار داشته و دارای 54% سھم بازار تولید خودرو در ایران و دارای سه سایت تولید در خارج از کشور و صادرات خودرو به سی و دو کشور جھان بوده و شرکت پژو فرانسه (PSA) ،که فعالیتی بیش از 30 سال در بازار ایران داشته و دارای سه برند و میزان فروش سه میلیون خودرو در جھان در سال 2015 و دومین خودروساز بزرگ اروپا و به 160 کشور جھان صادرات داشته، در تاریخ اول تیرماه 1395 قراردادی نھایی را امضا نموده اند که به موجب آن با تشکیل شرکت مشترک جوینت ونچر (JV) جھت تولید و واردات آخرین نسل محصولات پژو در ایران اقدام نمایند. 

این شرکت مشترک 50-50 ،بر بستر ھمکاری ھای بنیادین استراتژیک بین ایران خودرو و پژو بنا نھاده شده است طبق این قرارداد، مقرر شده است دو شرکت تا مبلغ 400 میلیون یورو در 5 سال آینده در تولید و توسعه محصولات سرمایه گذاری نمایند. 

ین سرمایه‌گذاری شامل توسعه و تجھیز قابلیت ھای بنیادی ساخت و راه اندازی و بازاریابی مدل‌ھای پژو 208 و 2008 و 301 که مجھز به آخرین نسل موتورھای شرکت پژو بوده، می‌باشد. 

توافقات طرفین در موارد زیر است: 

- ایجاد شرکت ھمکاری مشترک در یک سایت صنعتی در تھران برای تولید آخرین نسل خودروھای پژو با پلتفرمی که برای توسعه محصولات آتی ایران خودرو نیز مورد بھره برداری قرار گیرد. 

- ظرفیت سازی برای صادرات محصولات تولیدی شرکت ھمکاری مشترک در منطقه

- بازسازی قرارداد ساخت خودروھا با برند پژو که در حال حاضر در ایران تولید شده است. 

اولین خودروھا در نیمه اول سال 1396 از خط تولید در سایت تھران روانه بازارھا خواھد شد؛ علاوه بر این، شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو (ایکاپ) آخرین نسل از خودروھای روز پژو را وارد کشور خواھد کرد که اولین سری از خودروھای 508 در اوایل سال 96 عرضه خواھد شد. 

پژو 508

برای رسیدن به بالاترین درجه از رضایت مشتریان با عرضه بھترین کیفیت خدمات برای محصولات پژو که با فناوری و کیفیت بالا تولید شده‌اند، کلیه فعالیت ھا در خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی ھای منتخب توسط ایران خودرو، ایساکو و شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو (ایکاپ) با به کارگیری از استانداردھای پژو انجام خواھد شد. مطابق برنامه ریزی ھا، تولیدات شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو (ایکاپ) به صورت افزایشی تا سال 1399 به بیش از 200.000 خودرو می‌رسد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها