کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشکلات کاسپین به‌زودی رفع می‌شود/ جای نگرانی نیست


کد خبر : ۳۲۸۰۱دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶:۴۰۵۶۲۵ بازدید

مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری کاسپین گفت: با اسنادی که از دارایی‌های انتقالی تعاونی‌های ادغام‌شده در کاسپین به دست ما ...

مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری کاسپین گفت: با اسنادی که از دارایی‌های انتقالی تعاونی‌های ادغام‌شده در کاسپین به دست ما می‌رسد، قطعاً این اعتبار را خواهیم داشت که مشکلات موجود را به‌خوبی ساماندهی کنیم.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، مهدی ابراهیم بای سلامی، مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری کاسپین با اشاره به مشکلات اخیر پیش‌آمده برای این مؤسسه اظهار داشت: تنها مشکل مؤسسه کاسپین موضوع کمبود نقدینگی است که طبیعتاً بزرگ‌ترین بانک‌ها هم وقتی با حجم بالای مراجعه سپرده گذاران به شعب مواجه شوند دچار کمبود نقدینگی می‌شوند که البته جای نگرانی برای سپرده گذاران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اموال و دارایی‌های تعاونی‌های منحله‌ای که در کاسپین ادغام می‌شوند در حال انتقال است، افزود: تمام کارشناسان تعاونی‌ها و مؤسسه کاسپین در حال کارشناسی اموال و املاک تعاونی‌ها هستند تا به مؤسسه اعتباری کاسپین انتقال یابد. طبیعتاً پس از انتقال این اموال و دارایی‌ها مؤسسه مالی و اعتباری کاسپین متعهد می‌شود به‌مقدار این اموال و به همان نسبت بدهی‌های تعاونی‌ها که به کاسپین منتقل می‌شوند، نسبت به پرداخت وجوه سپرده گذاران اقدام کند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری کاسپین تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند سرنوشت کاسپین همانند مؤسسات ثامن الحجج(ع) و میزان می‌شود موضوع درستی نیست، چرا که کاسپین دارای مجوز قانونی از بانک مرکزی است اما میزان و ثامن الحجج فاقد این مجوز بودند و نهایتاً بانک عامل برای حل معضل وارد کار می‌شد، اما ما با ساماندهی‌ای که انجام خواهیم داد به‌زودی مشکلات موجود را مرتفع می‌کنیم.

بای سلامی با اعلام اینکه در آینده‌ای نزدیک فعالیت شعب کاسپین به روند معمولی خود بازمی‌گردد، افزود: با اسنادی که از دارایی‌های انتقالی تعاونی‌های ادغام شده در کاسپین به دست ما می‌رسد، قطعاً این اعتبار را خواهیم داشت که مشکلات موجود را به‌خوبی ساماندهی کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها