کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سایپا در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان حضور خواهد داشت


کد خبر : ۳۲۷۹۶دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹:۲۱۵۹۹ بازدید

گروه خودروسازی سایپا در راستای معرفی هرچه بیشتر و ارائه توانمندی ها و دستاوردهای خود، با 15 مدل خودرو تحت برند گروه سایپا در سیزدهمین ...

گروه خودروسازی سایپا در راستای معرفی هرچه بیشتر و ارائه توانمندی ها و دستاوردهای خود، با 15 مدل خودرو تحت برند گروه سایپا در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان حضور پررنگی خواهد داشت.

براساس این گزارش در این نمایشگاه، محصولات سیتروئن (C4L و C6)، گروه برلیانس (H230 و H320 کراس)، گروه چانگان (EADO XT ،CS35 ، CS75) ، سراتو، آریوتاکسی، ساینا، ون هایس، ریچ، ساندرو استپ وی، وانت پادرا و وانت دورکا برای بازدید عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان در فضایی بالغ بر 620 مترمربع در سالن نقش جهان واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی اصفهان با 18 غرفه از شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپاکاشان، زامیاد و 17 نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا از استان اصفهان حضور خواهد داشت.

علاوه بر این به منظور تکریم و پاسخگویی به نیازمندی های مشتریان در استان اصفهان، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا نیز در نمایشگاه مستقر خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها