کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرسدس‌بنز در پی عرضه شاسی بلندهای لوکس‌تر است


کد خبر : ۳۲۷۶۹یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳:۴۷۵۱۱۳ بازدید

یک شاسی بلند مرسدس مایباخ می تواند محصول بعدی در خط تولید این برند فوق لوکس باشد.
مرسدس‌بنز در پی عرضه شاسی بلندهای لوکس‌تر استمرسدس‌بنز در پی عرضه شاسی بلندهای لوکس‌تر است

 یک شاسی بلند مرسدس مایباخ می تواند محصول بعدی در خط تولید این برند فوق لوکس باشد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خبرخودرو، مرسدس بنز همچون بسیاری از خودروسازان دیگر در پی بهره گیری از کلاس رو به رشد کراس اوورها و شاسی بلندها با سبد محصولاتی برای پاسخ گویی به تمام افراد است. خط تولید این خودروساز اکنون شامل مدل های بسیاری از جمله GLA، GLC، GLE، GLS و G واگن است اما شاید این طیف برایش کافی نباشد.

این خودروساز آلمانی برنامه ریزی کرده تا در آینده کراس اوورهای جدیدی را به عنوان بخشی از زیر برند برقی EQ خود عرضه کند که یکی از آن ها در سال 2019 عرضه خواهد شد. اما مدیر تحقیقات و توسعه این برند، Ola Källenius تایید کرده که مدل های بیش تری در راه هستند.

وی گفت: "من باور ندارم که شاسی بلندها به اوج رسیده اند. بیست سال پیش که ما اولین مدل کلاس M (GLE کنونی) را عرضه کردیم اولین کسانی بودیم که وارد بخش شاسی بلندهای پرمیوم شدیم و مشخص نبود که این کلاس چگونه پیشرفت می کند. ما ایده های بیش تری برای این بخش داریم اما این به معنای آن نیست که سدان های سواری حذف خواهند شد. به نظر من نکته اصلی، تنوع است. تقاضای تک تک مشتریان نیز ما را به توسعه سبد محصولات ترغیب می کند."

با توجه به این که مرسدس بنز با خط تولید کنونی خود اکثر کلاس ها را پوشش داده، انتظار می رود این خودروساز مدل های فوق لوکس مایباخ بیش تری را در دستور کار داشته باشد تا با بنتلی بنتایگا و مدل های رنج روور رقابت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها