کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

می‌گویند پول کسب شده در پلاسکو حلال نبوده!


کد خبر : ۳۲۷۶۲یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۵۶۱۳۶۲ بازدید

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اعتماد مردم از دست رفته است، خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم چگونه این فضا باید شکسته شود و ...

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اعتماد مردم از دست رفته است، خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم چگونه این فضا باید شکسته شود و صفا،صمیمیت و شفافیت جای این‌ها را پر کند.

حجت‌الاسلام محسن غرویان در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص بحران پلاسکو و سو‌ءاستفاده سیاسی برخی از جریانات از این حادثه گفت: چند نکته در این زمینه مطرح است. نکته اول این که فضای حاکم بر سیاست ما در جامعه، فضای مطلوب و مناسبی نیست و بداخلاقی‌های سیاسی حالت ثبات پیدا کرده و به صورت اپیدمی درآمده است. گویا تقریبا همه برایشان این بداخلاقی‌ها عادی شده است و آن را به شکل‌های مختلف نشان می‌دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اعتماد مردم از دست رفته است، خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم چگونه این فضا باید شکسته شود و صفا، صمیمیت و شفافیت جای این‌ها را پر کند.

غرویان با اشاره به بحران حادثه پلاسکو تصریح کرد: برخی سعی داشتند این حادثه را گردن دولت انداخته و برخی دیگر به دنبال متهم کردن شهرداری‌ بودند. یک تحلیل‌های متافیزیکی از خود ارائه می‌‌دادند که فرو ریختن این ساختمان به دلیل این بوده که پول‌هایی که در این پاساژ کسب می‌شده از راه حلال نبوده است و سخنانی از این قبیل.

وی ادامه داد: برخی می‌گفتند این ساختمان متعلق به اموال مستضعفین است. برخی دیگر می‌گفتند سازنده و مالک اولیه آن یک فرد یهودی بوده است. به هر حال از این دست تحلیل‌ها بسیار است. آن چیزی که مهم است این است که این اتفاق ناگوار رخ داده است و عده‌ای از هموطنان ما از بین رفته‌اند. همه آنها خانواده داشتند و یک مصیبتی است که رخ داده است و به جای گرفتن این همه عکس و فیلم سعی کنیم همدلی کنیم و غم و حزن اندوه را از دل‌ها بیرون کنیم.

حجت‌السلام غرویان با بیان این که اکنون داشتن رفتار انسانی مهم‌ترین وظیفه همه ماست، خاطرنشان کرد: سعی کنیم به گرایش و خط فکری‌ها سیاسی مذهبی نداشته باشیم. همه این افراد انسان و هموطن ما بودند. عده‌ای زندگی و سرمایه خود را به طور کامل از دست دادند. اکنون باید کمک کنیم و یک رفتار اخلاقی از خود نشان دهیم.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها