کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات و نحوه برقراری بیمه بیکاری کارگران پلاسکو اعلام شد


کد خبر : ۳۲۷۵۴یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۴۸۱۱۳۶ بازدید

وزارت کار در اطلاعیه ای بااشاره به مهلت 30 روزه برای ارائه درخواست بیمه بیکاری، از کارگران بیکار شده پلاسکو درخواست کرد که با مراجعه به ...

وزارت کار در اطلاعیه ای بااشاره به مهلت 30 روزه برای ارائه درخواست بیمه بیکاری، از کارگران بیکار شده پلاسکو درخواست کرد که با مراجعه به موقع به اداره کار، صبر و شکیبایی را مد نظر قرار دهند.
 
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تسلیت شهادت قهرمانانه جمعی از مأموران شریف سازمان آتش نشانی در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو  اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: 

بیمه شدگان می توانند از امروز (یکشنبه ۹۵/۱۱/۳) با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب واقع در خیابان سی تیر، نبش خیابان سرهنگ سخایی مراجعه و نسبت به ارایه درخواست بیمه بیکاری و تشکیل پرونده اقدام کنند.

باتوجه به مهلت ۳۰ روزه تا (۹۵/۱۱/۳۰) برای ارائه درخواست بیمه بیکاری، لطفاً با مراجعه به موقع به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبر و شکیبایی و سعه صدر را مدنظر قرار دهید.

قبل از مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حتی الامکان مدارک زیر را همراه داشته باشید:

-   اصل شناسنامه و تصویر آن

- اصل کارت ملی و تصویر آن

- دفترچه بیمه

- قطعه عکس

ضمنا به آگاهی می رساند شماره تلفن های ۶۶۷۴۹۷۵۸ و ۶۶۷۴۹۷۵۹ آماده پاسخگویی و راهنمایی در خصوص بیمه بیکاری کارگران حادثه دیده ساختمان پلاسکو است.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند تشکیل پرونده و برقراری مقرری بیمه بیکاری با تلفن های ۶۴۴۹۲۸۰۱ و ۶۴۴۹۲۳۱۲ ستاد مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تماس حاصل کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها