کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ گلکسی S7 edge با رنگ بلک پرل در ایران + قیمت


کد خبر : ۳۲۷۴۷یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۲۵۹۹۳۷ بازدید

همانطور که می‌دانید، چندی پیش، شرکت کره‌ای سامسونگ با مشاهده محبوبیت رنگ مشکی براق در میان کاربران که برای اولین بار در نسل هفتم ...
سامسونگ گلکسی S7 edge با رنگ بلک پرل در ایران + قیمتسامسونگ گلکسی S7 edge با رنگ بلک پرل در ایران + قیمت

همانطور که می‌دانید، چندی پیش، شرکت کره‌ای سامسونگ با مشاهده محبوبیت رنگ مشکی براق در میان کاربران که برای اولین بار در نسل هفتم آیفون شاهد آن بودیم، به تقلید از شرکت اپل و رنگ جت بلک، رنگ مشکی براق را با عنوان بلک پرل به رنگبندی گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 7 اج اضافه کرد و این موبایل را با این رنگ جدید معرفی کرد که دارای قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با دیگر رنگبندی‌های این اسمارت فون است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، از مشخصات سخت افزار گوشی گلکسی اس 7 اج نسخه بلک پرل باید به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 8990 با فرکانس 2.3 و 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP12، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع آمولد با وضوح تصویر کواد اچ دی و تراکم پیکسلی 534 پیکسل در هر اینچ، 4 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت،  دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی همراه با فلاش ال ای دی دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از نسل دوم شارژ سریع و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره داشت.

شما می‌توانید گوشی گلکسی اس 7 اج را با رنگ مشکی براق و با حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 2,850,000 تومان همراه با گارانتی 18 ماهه شرکت همراه سرویس خاورمیانه خریداری کنید. همچنین گفتنی است که این گوشی در خارج از کشور دارای قیمت 836 دلار است و نسبت به سایر رنگبندی‌های گوشی گلکسی اس 7 اج دارای تفاوت قیمت 56 دلاری است اما در ایران شاهد تقاوت قیمتی بیشتر از 600 هزار تومان نسبت به نسخه‌های عادی با رنگ بلک پرل هستیم.

s7 edge black pearl

اگر شما قصد خرید یک گوشی اندرویدی با ظاهری خاص و شیک دارید و به موبایل گلکسی اس 7 اج نیز علاقه دارید، گوشی سامسونگ Galaxy s7 edge با رنگ بلک پرل یا همان مشکی براق یک گزینه مناسب برای شما به شمار می‌رود اما توجه داشته باشید این رنگ در مقابل خط و خش بسیار آسیب پذیر است و شاید بعد از مدتی دیگر موبایل شما جذابیت روز اول را نداشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها