کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حکم متفاوت یک قاضی برای نوجوان قاچاقچی


کد خبر : ۳۲۷۳۹یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹:۰۸۸۳۷ بازدید

«خبرجنوب» نوشت: یک نوجوان برای نجات خانواده اش اتهام قاچاق شیشه را گردن گرفت.

«خبرجنوب» نوشت: یک نوجوان برای نجات خانواده اش اتهام قاچاق شیشه را گردن گرفت.

نوجوانی به دلیل علاقه مندی به خانواده اش زمانی که در منزلشان شیشه کشف شد دست به اقدام عجيبي زد و براي نجات خانواده اش از زندان مدعی شد که موادها مربوط به خودش است.

چندی قبل ماموران از فعالیت مردی در زمینه قاچاق موادمخدر با خبر شدند و بلافاصله برای تحقیق پیرامون این موضوع رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران با جمع آوری دلایل و مدارکی به منزل وی رفتند و پس از بازرسي از آنجا و كشف سه گرم و 20 سانت شیشه، نوجوانی را بازداشت كردند. اين نوجوان در تمامي مراحل بازجويي مدعی شد که مواد مربوط به خودش است و خانواده اش از این موضوع بی اطلاع است.

در ادامه تحقيقات براي بررسي صحت و سقم ادعاهاي متهم، خانواده وي به دادگاه احضار شدند و از اين موضوع اظهار بياطلاعي كردند. با پيگيري و بررسي هاي قضايي پيرامون اين پرونده، اين نوجوان سرانجام راز مواد مخدر جاسازي شده را برملاكرد و ضمن تشريح ماجرا گفت: این موادها مربوط به خودم است و خانواده ام از نگهداری آنها کاملا بی اطلاع هستند . من به تنهایی این موادها را تهیه کرده و قصد فروشش را داشتم.

در جريان بررسي اين پرونده نوجوان به بزه ارتكابي اعتراف كرده و نگهداری موادها را گردن گرفت. بدین ترتیب با توجه به سن کم وی، قاضی پرونده نامبرده را به دو سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و یادگیری احکام دینی محکوم کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها