کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وعده 60 میلیارد تومانی وزیر کار به کسبه پلاسکو


کد خبر : ۳۲۷۱۴شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۵۳۲۱۶۰ بازدید

علی ربیعی، وزیر کار با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو، وعده پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه 100 میلیون تومانی برای کسبه این مرکز تجاری ...

علی ربیعی، وزیر کار با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو، وعده پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه 100 میلیون تومانی برای کسبه این مرکز تجاری و تولیدی داده است که بار مالی آن بیش از 60 میلیارد تومان خواهد بود.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح امروز به محل آواربرداری ساختمان پلاسکو رفت و وعده‌های متعددی از جمله مقرری بیمه بیکاری و بازگشت به کار کارگران ارائه کرد و در ادامه، سخنانی درباره تسهیلات 100 میلیون تومانی قرض‌الحسنه برای کارگاه‌های تولیدی داشت. 

براساس این گزارش، در جریان پرداخت تسهیلات در صندوق کارآفرینی امید، در صورت معرفی از سوی وزارتخانه‌ها و سایر نهادهای حامی تولید انجام می‌شود و در این باره طبق اظهارات ربیعی، استانداری باید روند معرفی کسبه‌های ساختمان پلاسکو را به صندوق کارآفرینی امید طی کند. 

به گزارش فارس، تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با سود 4 درصد، پس از اتمام مراحل اداری، ظرف 20 روز به متقاضیان پرداخت می‌شود که باید دید در جریان دستور وزیر کار به عنوان رئیس هیأت امنای صندوق کارآفرینی امید، چه امکانات بهتری برای این تولیدکنندگان و کسبه درنظر گرفته خواهد شد.

براساس این گزارش، تسهیلات صندوق کارآفرینی امید که در قالب اعتبارات صد میلیون تومانی به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، با مدت زمان پنج ساله به متقاضیان ارائه خواهد شد و باید دید در روزهای آینده چه میزان تنفس برای آغاز اقساط این تسهیلات برای متقاضیان ساختمان پلاسکو درنظر گرفته می‌شود. 

لازم به ذکر است که صندوق کارآفرینی امید از ادغام صندوق قرض‌الحسنه توسعه اشتغال روستایی و صندوق ازدواج جوانان در صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی ایجاد شد که پس از آن براساس بخشنامه بانک مرکزی، صدور مجوز در اسفندماه سال 93 صندوق مهر امام رضا(ع) به عنوان صندوق کارآفرینی امید ایجاد شد.

مأموریت صندوق کارآفرینی امید تجهیز سپرده‌های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه و کاربر با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه، نیازهای منطقه‌ای، توسعه کسب و کارهای IT محور؛ بر اساس شیوه‌های جهانی شبکه‌سازی کسب و کارهای بازارمحور نظیر خوشه‌ها و زنجیره‌های ارزش در کشور برای اطمینان از پایداری کسب و کارها و هدفمندی تسهیلات پرداختی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها